۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۵۵۷۳۵
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع):

رفع موانع تولید و مشکلات کارخانه‌ها در دستور کار بسیج کارگری

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: با برپا کردن میز تخصصی در واحد‌های تولیدی چهارمحال و بختیاری تا حدی به رفع موانع تولید و مشکلات آن‌ها می‌توان کمک کرد.
رفع موانع تولید و مشکلات کارخانه‌ها در دستور کار بسیج کارگری
سلمان گنجی در گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیوز»، نسبت به تشریح برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج پرداخت و اظهار کرد: سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری در هفته بسیج با شعار محوری«بسیج، امید ملت ایران» و با سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت برنامه‌هایی را پیش رو دارد.
 
وی ضمن بیان اینکه یکسری از برنامه‌های سازمان در این هفته شاخص هستند، افزود: یکی از برنامه‌های شاخص سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان میز تخصصی رفع موانع تولید در واحدهای تولیدی استان است که در واحدهای تولیدی با توجه به حضور کارشناسان و متخصصین اگر واحد تولیدی در خصوص  مواد اولیه و فروش محصولات مشکلاتی داشته باشد در این میز تخصصی که با حضور افراد متخصص برگزار می‌شود، سعی در رفع موانع تولید خواهیم داشت.
 
گنجی، ادامه داد: به غیر کارفرمایان اگر مشکلاتی همانند بیمه، حقوق و... در خصوص کارگران در واحدهای تولیدی وجود داشته باشد، از طریق کارشناسان پیگیری خواهد شد.
 
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، بیان کرد: همچنین از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج بحث اهدا یک سبد کالاهای اساسی به محرومین استان است که مقررشده هر حوزه و واحد صنعتی حداقل یک کالای اساسی برای خانواده‌های محرومین در استان تهیه‌کرده و در هفته بسیج توزیع شود.

وی از افتتاح پایگاه مقاومت بسیج یکی از واحدهای تولیدی در هفته بسیج خبر داد و گفت: در هفته بسیج یک پایگاه مقاومت بسیج دریکی از واحدهای صنعتی افتتاح می‌شود.

گنجی، خاطرنشان کرد:  تقسیم بندی شیفت ایثار در بین حوزه‌های مقاومت ما  صورت گرفته و در طول هفته بسیج اجرایی خواهد شد.
 
وی همچنین از دیگر برنامه‌های هفته بسیج نام برد و ادامه داد: ازجمله دیگر برنامه‌های این هفته می‌توان به تجلیل از کارآفرینان برتر، تجلیل از کارگران بسیجی که به‌عنوان کارگر نمونه انتخاب شدند، برگزاری همایش‌های تبیین در واحدهای صنعتی و تولیدی استان با استفاده از اساتید و روحانیون مجرب، سرکشی از واحدهای تولیدی، اردوی راهیان پیشرفت، توسط دانشجویان و دانش آموزان، سرکشی از خانواده معظم شهدای کارگر و عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا بالاخص شهید گمنام واحد صنعتی شهرکرد و همچنین در سطح شهرستان‌ها اشاره کرد.

گنجی در پایان افزود: برنامه‌های هفته بسیج و فعالیت‌هایی که ذکر شد مختص به مناسبت خاصی نیستند و در طول سال اجرایی می‌شوند فقط با این تفاوت که در هفته و مناسبت خاص برنامه‌ها با یک انسجام خاصی پیگیری و انجام می‌پذیرد تا بتوانیم به اهداف والای بسیج دست پیدا کنیم و بتوانیم فرمان‌بر و پیرو فرامین مقام معظم رهبری باشیم.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۰۳:۲۷

22 Nov 2023