۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۵۵۷۱۸

جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در شهرستان لردگان برگزار شد

جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات توسط ادارات کمیته امداد لردگان، خانمیرزا، فلارد و بخش منج در محل فرهنگسرای شهرستان لردگان برگزار شد.
جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در شهرستان لردگان برگزار شد
به گزارش «جهانبین نیوز» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری  جاسم محمدی فارسانی با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زینب سلام‌الله علیها بیان کرد: ترویج و فرهنگ‌سازی پرداخت زکات به ویژه زکات واجب از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره استانی زکات در سال گذشته افزود: برگزاری این جشنواره در سال گذشته آثار و برکات فراوانی برای استان داشت که امیدوار هستیم با برگزاری جشنواره‌های شهرستانی نیز گام‌های مؤثری در زمینه ترویج فرهنگ پرداخت زکات برداشته شود و نیازمندان از آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان با تقدیر از خیران و نیکوکاران پرداخت‌کننده زکات خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون مردم استان بیش از 24 میلیارد و 500 میلیون تومان زکات در قالب زکات مستحب، واجب و فطریه و کفارات به این نهاد پرداخت کرده‌اند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان رسیده و یا در امور عام‌المنفعه مصرف شده است.

محمدی در ادامه ضمن دعوت از حاضران در جشنواره جهت واریز کمک‌های نقدی در راستای آزادی 2 زندانی جرائم غیرعمد تصریح کرد: در پایان این مراسم از مؤدیان، مبلغان و عاملین زکات و پرستاران حامی نیازمندان نیز تقدیر خواهد.

لازم به ذکر است، در پایان مراسم مبلغ بدهی 2 زندانی جرائم غیرعمد توسط حاضران در جشنواره پرداخت شد.

شایان ذکر است، ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #038*8877* برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۲۳:۰۷

21 Nov 2023