۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۵۵۷۰۸

۶۵ درصد کارکنان محیط زیست چهارمحال و بختیاری از خانواده ایثارگرن است

مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۵ درصد از کارکنان محیط زیست استان از خانواده ایثارگران و شهدا هستند.
۶۵ درصد کارکنان محیط زیست چهارمحال و بختیاری از خانواده ایثارگرن است
سعید یوسف پور در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز  ، اظهار کرد: در راستای برگزاری اولین کنگره شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: این کنگره به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: سازمان حفاظت محیط زیست کشور ۱۲۲ شهید و بیش از ۳۰۰ جانباز تقدیم کشور کرده است، که بیش از ۶۰ درصد پرسنل این اداره‌کل از خانواده شهدا و ایثارگران هستند، یعنی بالاترین درصد پرسنل شاهد و ایثارگر از میان دستگاه‌های اجرایی استان در اداره کل محیط زیست مشغول به خدمت‌اند.

یوسف پور ادامه داد: شش نفر از محیط بانان استان جزو جانبازان سازمان حفاظت محیط زیست کشور و شش نفر دیگر در حال پیگیری پرونده احراز جانبازی هستند، همچنین ۲۰ نفر دیگر از محیطبانان آسیب دیده حین انجام مأموریت سازمانی و حفظ و حراست از انفال الهی نیز به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند که درحال پیگیری پرونده احراز جانبازی آن‌ها هستیم.

وی خاطر نشان کرد: باید به مردم گوشزد کنیم که در سازمان حفاظت محیط زیست هنوز بحث ایثارگری و جان فشانی انجام می‌شود، چه بسا بالاترین احتمال درگیری‌های اجتناب ناپذیر در مأموریت‌ها به لحاظ مسلح بودن متخلفان به سلاح گرم و انجام شکار و صید اتفاق می‌افتد و منجر به شهادت یا جانباز شدن محیط بان می‌شود.

یوسف پور با اذعان بر اینکه لازم است با برگزاری این کنگره، برای مردم اهمیت حفظ محیط زیست و جان نثاری‌ها و جان فشانی‌های همکاران که در نقاط صعب‌العبور با سختی کار بسیار زیاد مشغول فعالیت و جان فشانی هستند تبیین شود گفت: محیط بانان برای حفظ داشته‌های این سرزمین از ارزشمندترین داشته خود که همان زندگی و جان است مایه می‌گذارند.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۳۹:۴۴

19 Nov 2023