۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۵۵۷۰۲
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خبرداد:

انتشار فراخوان حمایت از تولید آثارفیلم اولی‌ها

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان حمایت از تولید آثارفیلم اولی‌ها از سوی واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان خبرداد.
انتشار فراخوان حمایت از تولید آثارفیلم اولی‌ها
احسان قائدی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، درباره انتشار این فراخوان اظهار کرد: یکی از مسئولیت‌های اصلی حوزه هنری کشف و پرورش استعدادهای جوان است و با هدف حمایت از استعدادهای جوان در حوزه فیلم‌سازی فراخوان حمایت از تولیدات فیلم اولی‌ها منتشر شده است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استان در حوزه‌های هنری مختلف استعدادهای درخشانی دارد که باید برای رشد و شکوفایی این استعدادهای درخشان با همکاری دیگر سازمان‌ها تلاش کنیم از این رو این فراخوان با همکاری انجمن سینمایی جوان شهرکرد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: هنرمندان فیلم‌ساز فیلم اولی می‌توانند طرح یا فیلم‌نامه خود را در بخش‌های مستند، داستانی و انیمیشن به حوزه هنری ارسال نمایند.

قائدی خاطرنشان کرد: از آثار ارائه شده در صورت تایید نهایی حمایت تولید خواهد شد و پس از تولید ضمن شرکت در جشنواره‌های مختلف فیلم در دوشنبه‌های با طعم فیلم حوزه هنری اکران و نقد بررسی خواهند شد.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان به ساخت فیلم کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن می‌توانند فیلم یا فیلم‌نامه خود را تا پایان آذر ماه ۱۴۰۲، به آدرس حوزه هنری واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه ۵۲ ارسال نمایید‌.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: فیلم‌سازان جوان برای دریافت اطلاعات بیشتر این فراخوان می‌توانند با شماره تماس 09199515320 تماس حاصل نمایید.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۳۸:۲۵

19 Nov 2023