۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۵۵۶۹۵
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مردم غزه با وجود مشکلات فراوان پشتیبان نیروی حماس هستند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود مشکلات عدیده‌ای که برای مردم غزه ایجاد شده است اما آن‌ها همچنان محکم ایستاده‌اند و پشتیبان نیروهای حماس هستند.
مردم غزه با وجود مشکلات فراوان پشتیبان نیروی حماس هستند
به گزارش «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در آیین «فریاد عروسک‌ها» در شهرکرد، اظهار کرد: صهیونیست‌های جنایتکار همه مکان‌ها در شهر غزه را مورد حجمه قرار داده‌اند و هیچ جای امنی در این شهر وجود ندارد.

وی افزود: با همه این‌ها و مشکلات عدیده‌ای که برای مردم غزه ایجاد شده است اما آن‌ها همچنان محکم ایستاده‌اند و پشتیبان نیروهای حماس هستند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آنچه که امید را در دل مردم غزه زنده می‌کند استقامت و وعده قرآن برای استقامت کنندگان که همان پیروزی است.

نکونام عنوان کرد: کشورهای استکباری به سرکردگی اسرائیل و آمریکا زمانی می‌خواستند حزب‌الله را خلع سلاح کنند اما این نیروی مقاومت بود که روز به روز قدرتمندتر شد و این صهیونیست‌ها بودند که به پایان نزدیک شدند.

وی خاطرنشان کرد: همین اتفاق برای نیروهای حماس هم رخ می‌دهد و این شاخه مقاومت هم روز به روز قدرتمندتر می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به حمایت مردم شهرکرد از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایران اضافه کرد: امروز لحظه حمایت مردم ولایی ایران از مقاومت در منطقه است.

نکونام بیان کرد: راه امام حسین (ع) و عاشورای سرور و سالار شهیدان ادامه دارد و نمونه آن را در شور و خروش ملت بزرگ ایران در حمایت از مردم غزه شاهد هستیم.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۴۹:۳۳

18 Nov 2023