۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۵۵۶۹۰
امام جمعه موقت شهرستان شهرکرد:

تلاش دشمن در اغتشاشات سال گذشته برهم زدن آرامش کشور بود

امام جمعه موقت شهرستان شهرکرد گفت: اغتشاشات سال گذشته آخرین تلاش دشمن برای برهم زدن آرامش کشور نبوده است و آنها همیشه منتظر فرصت هستند تا بهانه‌ای برای اقدام داشته باشند.
تلاش دشمن در اغتشاشات سال گذشته برهم زدن آرامش کشور بود
حجت الاسلام و المسلمین ابوالحسن فاطمی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام راحل و مساعدت و جان‌فشانی دیگر مبارزان و مجاهدان راه خدا به پیروزی رسید، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که این نظام دوام داشته باشد و قدرتمندی شود.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم تمام مشکلات، بدخواهی‌ها و رفتارهای نامناسب به حیات خود ادامه داد و روزبه‌روز انسجام و اقتدار بیشتری پیدا کرد، زمانی ایران حیاط خلوت آمریکا بود و به نظام‌های بلوک غرب به شدت وابسته بود و جزء اقمار آمریکا محسوب می‌شد اما اکنون قدرت منطقه است و در منطقه ایفای نقش می‌کند و این سبب عصبانیت و خشم دشمنان شده است.

امام جمعه موقت شهرستان شهرکرد افزود: برای آمریکا فرقی ندارد که چه کسی حاکم باشد و فقط این برایشان کافی بود که آن فرد فرمانبردار باشد و منافع ایران را دو‌دستی تقدیم آن‌ها کند و از این جهت که آرزوی آنان برآورده نشد راه دشمنی با ایران را در پیش گرفته‌اند.

سلطنت‌طلبان و منافقین رغیب قدرت هستند

وی با اشاره به تاثیر سلطنت‌طلبان و منافقین در ایجاد حوادث سال گذشته اظهار کرد: بعضی از آنان افرادی ایرانی هستند ولی مقابل این کشورشان ایستاده‌اند ممکن است سلطنت‌طلب یا جزء گروه‌های دیگر باشند این افراد تصورشان بر این بود که کشور به زودی سقوط می‌کند اما می‌بینند که این نظام همچنان پابرجا است و روز به روز قدرتمندتر می‌شود و این باعث عصبانیت و خشم آنان شده است.

فاطمی در ادامه گفت: سلطنت‌طلبان و منافقین رقیب قدرت هستند و هدف آنان این است که این نظام نباشد و از کوچکترین بهانه بیشترین استفاده را می‌کنند تا به نظام لطمه بزنند.

وی با بیان اینکه اقدامات دشمنان برای ایجاد شکاف میان مردم و اسلام مشهود است خاطرنشان کرد: از اقدامات دشمنان کارهای تبلیغاتی، تهاجم فرهنگی، سست کردن اعتقاد نسل آینده و جوانان به وفور اتفاق می‌افتد و آن‌ها به شدت تلاش می‌کنند تا مردم را از دین و اعتقادات جدا کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد تصریح کرد: سال گذشته این بهانه به واسطه فوت یک خانم اتفاق افتاد و دشمنان شروع به برنامه‌ریزی کردند و با افرادی که به آن‌ها وابسته بودند حوادث سال گذشته را رقم زدند، در تمام کشورها به خصوص کشور ما که دارای تاریخ ریشه‌داری می‌باشد هر زمان که یک دولت خارجی بخواهد چیزی را به دولت‌ها تحمیل بکند از عوامل داخلی خودش در کشورها استفاده می‌کند و کشورها را به هم می‌ریزد.

وی با اشاره به استفاده دشمنان از نقاط ضعف کشور گفت: دشمن به واسطه مشکلات و تقویت و بزرگ‌نمایی آنان در جامعه  یکسری از افراد بی‌تجربه و بی‌خبر از توطئه‌های پشت پرده را در جهت تحقق اهداف خود و منافقین به میدان کشیدند، حوادث سال گذشته  اتفاقات حزن‌انگیزی برای ملت ایران بود که به لطف خدا این مسئله برطرف شد.

لزوم رفع مشکلات برای جلوگیری از سوءاستفاده دشمن

فاطمی در خصوص تحرکات آینده دشمنان یادآور شد: همان‌طور که رهبر کشور فرمودند این آخرین تلاش دشمن نبوده است و آنها همیشه منتظر فرصت هستند تا بهانه‌ای برای اقدام داشته باشند و دشمن بقا این تشکیلات را نمی‌خواهد، مسئولان مراقب باشند بهانه‌ دست دشمن ندهند و هر چه زودتر مشکلات را برطرف کند تا دشمن نتواند از مسیر مشکلات باعث برهم زدن آرامش کشور شد.

وی با اشاره به تاثیر شبکه‌های معاند در ایجاد حوادث سال گذشته گفت: شبکه‌های معاند نه به فکر مهسا امینی بودند و نه امثال مهسا امینی برای آنها مهم بود تنها هدف استفاده ابزاری از آنان برای به قدرت رسیدن خودشان بود.

امام جمعه موقت شهرستان شهرکرد درباره نقش مردم در سال گذشته افزود: مردم عاقل هستند و راهنمایی‌های رهبر جمهوری اسلامی مردم را آگاه کرد، راهپیمایی‌های 13 آبان و 22 بهمن نشان‌دهنده اتحاد مردم ایران بود و در واقع دهن‌کجی و مخالفت عملی بی‌سر و صدا با منافقین بود.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۵۶:۳۱

18 Nov 2023