۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۵۵۶۸۵
امام جمعه لردگان مطرح کرد:

وهابی‌ها همانند خنجر فرو رفته در پشت جهان اسلام

امام جمعه لردگان گفت: این وهابی‌های پست و بی‌خبر از خدا، همانند خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند.
وهابی‌ها همانند خنجر فرو رفته در پشت جهان اسلام
 حجت الاسلام یدالله رحمانی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار کرد: از صدام بگذریم نمی توانیم از آل سعود بگذریم) گفت: این وهابی‌های پست و بی‌خبر از خدا، همانند خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند، اینان وارثان ابی سفیان و ابی لهب و رهروان راه یزید که روی آنان و اسلاف خویش را سفید کرده‌اند.
 
وی ادامه داد :  رابطه سیاسی با هدف تنش زدایی منطقه‌ای سیاست پسندیده است اما اعتماد جهان اسلام و مسلمین به عناصر پلیدی چون بن سلمان خطا و اشتباه است.
 
رحمانی اظهار داشت : مظلومیت مردم غزه بیش از پیش آشکار شد و تنهایی آنان در این عرصه و مبارزه کاملاً مشهود و خیانت سران کشورهای به اصطلاح اسلامی بر همه عیان است  که ان شاالله  موفق و پیروز از این عرصه خارج شوند.
 
امام جمعه لردگان با اشاره به برگزاری کنفرانس کشورهای اسلامی گفت : تشکیل جلسه کنفرانس اسلامی با حضور سران کشورهای به اصطلاح اسلامی درباره غزه با مصوبات ذلت بار برای سران کشورهای اسلامی آن هم در کشور عربستان به میزبانی آل سعود خائن و جنایتکار که باعث تجری صهیونیسم شد.
 
وی تصریح کرد : در این عرصه جدید و میدان تقابل حق و باطل در سرزمین فلسطین چهره جدیدی از صحنه‌ها و جلوه‌های پنهان این میدان آزمون آشکار شد مشخص شد در کنار آمریکا و اشرار عالم انگلیس فرانسه و آلمان سران کشورهای به اصطلاح اسلامی در خدمت و حمایت اسرائیل هستند.
 
رحمانی ادامه داد : جدای از اینکه هر کدام ۵ دقیقه صحبت کردند و چه کسی خوب حرف زد و چه کسی بد حرف زد، مصوبات آنان آنقدر ذلیلانه و خفت بار است که انسان از ذکر آنها شرم دارد، دیدیم آنان که ضرب دیده از آل سعود و صدها و هزاران نفر از مردمشان به دست آل سعود و با حمایت او کشته شده‌اند و کشورشان تخریب شد، روبروی بن سلمان پلید نشستند.

وی بیان داشت:  تخریب سوریه و عراق و جنایت‌های داعش، تخریب یمن و کشته شدن هزاران زن و بچه بی‌گناه یمن، تخریب ایران و شهادت هزاران بی‌گناه در سال‌های دفاع مقدس با بودجه آل سعود و حمایت او اتفاق افتاد. کشتن حاجیان ما در سال ۶۳ و سال‌های بعد در منا، گردن زدن فقیه و مرجع شیعیان حجاز  شیخ نمر، قطعه قطعه کردن منتقد مطبوعاتی عربستانی خاشقچی و نابود کردن او با اسید ، گردن زدن ده‌ها جوان شیعه در یک روز جنایاتی که نباید فراموش کنیم.
 
انتهای خبر / ۶۳۰ ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۵۶:۳۶

18 Nov 2023