۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۵۵۶۶۷
معاون کل سازمان برنامه و بودجه کشور:

حدود ۳۴ پروژه در شهرستان فارسان اجرا می‌شود

معاون کل سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: حدود ۳۴ پروژه با مجموع اعتبار ۶۷۰ میلیارد تومان برای این شهرستان مصوب شده است.
حدود ۳۴ پروژه در شهرستان فارسان اجرا می‌شود
به گزارش«جهانبین نیوز»،  رحیم ممبینی پیش از ظهر امروز در سفر به چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تلاش مدیران در انجام کارها مؤثر است، اظهار کرد: مسئولان فعال در استان‌ها و شهرستان عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته‌اند، روحیه خدمت‌گذاری تقویت شود.

معاون کل سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: سفرهای رئیس جمهور دولت سیزدهم، سفرهای پر برکتی محسوب می‌شود و موجب جنب و جوش در استان‌ها و کشور شده است و در سازمان برنامه و بودجه نیز مقید هستیم تا منابع مالی مصوبات سفر ریاست جمهوری را تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های سفر ریاست جمهوری با همفکری مقامات استانی مصوب می‌شود، یادآور شد: این کار موجب می‌شود تا اولویت‌ها رعایت شود.

ممبینی با اشاره به اینکه در دور اول و دوم سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری مصوبات خوبی برای شهرستان فارسان داشتیم، عنوان کرد: امیدواریم با تأمین منابع حرکت‌های خوبی در راستای توسعه شهرستان شکل بگیرد، حدود ۳۴ پروژه با مجموع اعتبار ۶۷۰ میلیارد تومان برای این شهرستان مصوب شده است.

معاون کل سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: اولویت‌های احصای شده شهرستان فارسان شامل محور چلگرد به باباحیدر، جاده دشتک به فارسان، انتقال آب از سد باباحیدر به فارسان، بیمارستان فارسان، استخر کارگران و مرکز درمانی باباحیدر است که در سفر دوم ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری برای آن‌ها اعتبار تکمیلی پیش‌بینی شده است.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۵۵:۳۴

16 Nov 2023