۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵
کد مطلب : ۵۵۶۴۸
فرماندار شهرستان فارسان:

فرایند آبگیری پروژه سد غدیر باباحیدر بعد از ۱۶ سال

فرماندار شهرستان فارسان گفت: یکی از پروژه‌های پیشرو در استان که فرایند آبگیری آن آغاز خواهد شد پروژه سد غدیر باباحیدر می‌باشد که فرایند آبگیری آن تا دو ماه آینده به پایان می‌رسد و بهره‌برداری از آن انجام خواهد شد.
فرایند آبگیری پروژه سد غدیر باباحیدر بعد از ۱۶ سال
سیدهادی صالحی، در گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیوز»، ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی گفت: به استحضار همه همشهریان وهم استانی‌های عزیز می‌رسانم که در سفر اول دولت ۱۳ مصوبات خیلی خوبی داشتیم که در قالب ۵۵ مصوبه ابلاغ شد که بسیاری از آن‌ها با پیگیری‌های مستمر یا انجام شد و یا در حال اجرا می‌باشند.

وی خاطرنشان شد: شهرستان ما آماده است تا در روزهای آینده در خدمت اعضا هیئت دولت، نمایندگان و ریاست محترم جمهور باشد.

وی اظهار داشت: یکی از پروژه‌های پیشرو در استان که فرایند آبگیری آن آغاز خواهد شد پروژه سد غدیر باباحیدر می‌باشد که فرایند آبگیری آن تا دو ماه آینده به پایان می‌رسد و بهره‌برداری از آن انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: چند پروژه تولیدی در شهرک صنعتی جونقان داریم که آن‌ها هم افتتاح خواهند شد و پروژه‌های دیگر نیز وجود دارند که سرکشی از آن‌ها و روند پیشرفت آن‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سیدهادی صالحی بیان داشت: یکی از مطالبات به‌حق مردم شهرستان فارسان جاده و تونل ارتباطی بین شهرستان فارسان و شهرستان اردل می‌باشد و کشتارگاهی که در شهرستان وجود دارد که امیدواریم این پروژه‌ها نیز به بهره‌برداری برسند.

وی تصریح کرد: در این سفر شهرستان فارسان میزبان وزیر بهداشت و آموزش پزشکی جناب دکتر عین الهی و تعدادی از معاونین وزرا خواهد بود.

انتهای پیام/۵۹۰پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۰۷:۵۹:۵۱

16 Nov 2023