۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۵۵۵۳۹
سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد:

13 کیلومتر از معابر شهرکرد مناسب‌سازی شد

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: از سال گذشته تاکنون 13 کیلومتر از معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر مناسب‌سازی شده است.
13 کیلومتر از معابر شهرکرد مناسب‌سازی شد
به گزارش 《جهانبین نیوز》، مجید احمدی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون 13 کیلومتر از معابر سطح شهر مناسب‌سازی شده است، اظهارداشت: رفیوژ چهارراه‌ها در چهارراه طالقانی ـ چهارراه قدس، رفیوژه ورودی اشکفتک ـ چهارراه ولی عصر به کاشانی و رفیوژ چهارراه میدان آیت‌الله دهکردی انجام شده است.

وی افزود: پیاده‌روسازی جاده سلامت، خیابان 12 محرم جنوبی، خیابان جدید کاشانی، طالقانی شمالی روبروی مجتمع ادارات ـ طالقانی شمالی درب ورودی مدرسه علوم معارف، پیاده‌رو سازی چهارراه مولوی تا کتابخانه مولوی، چهارراه استانداری ـ خیابان اقبال لاهوری انجام شده است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: خیابان شریعتی تا میدان بسیج و میدان بسیج تا چهارراه مولوی، خیابان حافظ حدفاصل میدان انقلاب تا چهارراه سعدی، خیابان سعدی شرقی حدفاصل کلانتری 11 تا حافظ، خیابان فردوسی شمالی روبروی دانشگاه و 12 محرم جنوبی پایین‌تر از میدان 12 محرم نیز مناسب سازی شده است.

احمدی از اصلاح پل و جداول خبر داد و خاطرنشان کرد:  اصلاح پل و جدول حافظ شمالی روبروی آتش نشانی قدیم، ثبت احوال، کنار استانداری، خیابان شریعتی روبروی بنیاد شهید و ستاد اقامه نماز، میدان دانش، میدان جهاد و کناره‌گیر مهدی آباد انجام شده است.

احمدی با اشاره به اعتبار پیش‌بینی شده پیاده روسازی در سال 1402 گفت: 7 میلیارد و 400 میلیون تومان برای خیابان کاشانی و 7 میلیارد تومان اعتبار برای پیاده‌روسازی مناطق یک و دو پیش‌بینی شده است.

وی افزود: سال گذشته از مجموع 7 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده برای پیاده‌روسازی در منطقه یک، یک میلیارد و 357 میلیون تومان و در منطقه دو، یک میلیارد و 595 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۵۹:۳۰

6 Nov 2023