۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۵۵۵۰۰
مدیر کل تبلیغات چهارمحال و بختیاری:

ارزش‌های اجتماعی در جامعه تکرار شود فرهنگ می‌سازد

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اگر ارزش‌های اجتماعی در یک جامعه تکرار شود فرهنگ می‌سازد و این مبنا اساسی فلسفی است.
ارزش‌های اجتماعی در جامعه تکرار شود فرهنگ می‌سازد
به گزارش«جهانبین نیوز»، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طاهری امروز در همایش آموزشی حافظان نور در شهرکرد اظهار کرد: در سوره عصر که همراه با قسم است و جمله اسمیه ای آمده که خداوند متعال یک خبری را به ما می‌دهد که آن وعده خسران است.

وی تصریح کرد: کسانی که بتوانند سرمایه ایمانشان را تبدیل به اعمال صالح کنند و اهل حق نیز باشند که این امر همیشه مورد تأیید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بوده است.

حجت الاسلام طاهری به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای جبهه حق علیه باطل اشاره کرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که امروز جبهه جبهه ایران اسلامی و جای دیگر نیست بلکه جبهه مبارزه حق علیه باطل است.

وی با بیان اینکه همه ما باید توصیه بر حق و توصیه بر صبر بکنیم گفت: عامل اساسی پیروزی صبر، استقامت و حلم در رسیدن به قله ارزش هاست.

حجت الاسلام طاهری خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب امروز شاهد این هستیم که یک جریان حفظی در استان شکل گرفته و امید است که قوت بیشتری بگیرد و حرکت پیدا کند اما گام بعد از آن تبدیل کردن مفاهیم قرآن و ارزش‌های اجتماعی است.

وی اذعان داشت: باید حافظان قرآن بتوانند مفاهیم قرآن را به یک ارزش اجتماعی تبدیل کنند و برای تحقق این ارزش اجتماعی وقت بگذارند.

حجت الاسلام طاهری اذعان داشت: اگر ارزش‌های اجتماعی در یک جامعه تکرار شود فرهنگ می‌سازد و این مبنا اساسی فلسفی است.

وی با بیان اینکه اگر مباحث قرآنی که اساس آن توحید است را تبدیل به یک ارزش اجتماعی کنیم تفکر و رفتار ما یک رفتار توحیدی می‌شود گفت: یکی از جریان‌های مهمی که می‌تواند مفاهیم عالی قرآن کریم را تبدیل به ارزش‌های اجتماعی کند جریان حافظان قرآن کریم است که لازم است نسبت به این مهم همه توجه داشته باشیم.

انتهای خبر /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۲۰:۴۳:۴۶

2 Nov 2023