۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۵۵۴۹۷
رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی شهرستان اردل:

راهپيمايی 13 آبان در 36 نقطه اردل برگزار می‌شود

رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی شهرستان اردل از برگزاری راهپيمايی ۱۳ آبان در 36 نقطه اين شهرستان خبر داد.
راهپيمايی 13 آبان در 36 نقطه اردل برگزار می‌شود
حسین بابادی در گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیوز»، با بیان این خبر اظهارداشت: یوم‌الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام است که به فرمان امام خمینی (ره) روز مبارزه با استکبار جهانی و همچنین روز دانش‎آموز نام گرفت.

بابادی ادامه داد: روزی که شهید دانش‌آموز حسین فهمیده با ایمان و اعتقاد راسخ خود توانست با نثار جانش درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کند.

وی گفت: ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و فقط مختص دانش‌آموزان و دانشجویان نیست بلکه همه باید در این راهپیمایی حضوری با شکوه داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردل در ادامه از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در ۳۶ نقطه شهری و روستایی این شهرستان راس ساعت ۱۰ صبح خبر داد و افزود: مسیر راهپمایی ۱۳ آبان در اردل از اول بلوار شهدا (سه راه شهید باهنر) به سمت حسینیه شهدا، و ختم به گلزار مطهر شهدای شهر اردل، شهر دشتک از پاچنار تا گلزار مطهر شهدای شهر دشتک، شهرسرخون سرخون از سرچشمه تا مسجد صاحب الزمان (عج)،ختم به گلزار مطهر شهدای شهر سرخون و شهر کاج از مسجد امام حسین (ع) تا گلزار مطهر شهدای شهر کاج می‌باشد.

انتهای خبر/۵۷۰ ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۲۹:۳۳

2 Nov 2023