۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۵۵۴۹۶
رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی شهرستان اردل مطرح کرد:

ايران « جزيره ثبات» در دريای طوفان زده غرب آسيا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردل گفت: با تسخیر لانه جاسوسی، ایران به «جزیره ثبات» در دریای طوفان زده غرب آسیا تبدیل شد و دلیل روشن صحت این ادعا، اوضاع کنونی ست که در غرب آسیا مشاهده می‌شود.
ايران « جزيره ثبات» در دريای طوفان زده غرب آسيا

حسین بابادی در گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیوز»، ضمن گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان ماه، سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان انقلابی ایران را نقطه عطف استقلال خواهی و ظلم ستیزی ملت ایران در برابر مستکبرین دانست و گفت: با تسخیر لانه جاسوسی، ایران به «جزیره ثبات» در دریای طوفان زده غرب آسیا تبدیل شد و دلیل روشن صحت این ادعا، اوضاع کنونی ست که در غرب آسیا مشاهده می‌شود.

بابادی اسناد شرارت پایان ناپذیر و منفعت طلبانه آمریکایی‌ها را به بلندای تاریخ استعمار عنوان کرد و افزود: در طول تاریخ، هیچ ملتی بواسطه پذیرش سلطه آمریکایی‌ها عزتمند نشد بلکه آن ملت و حاکمان آنها در قهقرای ذلت و خفت ماندند.

بابادی ضمن تحسین اقدام اخیر نظام آموزشی کشور در عمل به مطالبه به حق رهبری پیرامون جای دادن اسناد لانه جاسوسی در کتب آموزشی مدارس اظهارکرد: علاوه بر کتب درسی باید در قالب نرم افزاری هوشمند و جامع با قابلیت سرچ، تقاطع گیری، فیش برداری و دسته بندی نمودن اطلاعات بر مبنای تاریخ، نام افراد، کد منابع اطلاعاتی، وقایع و … در اختیار پژوهشگران قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردل بیان کرد: امروز نمونه علنی را در فلسطین داریم مشاهده می‌کنیم، جنایات اخیر در فلسطین برای مردم ایران و همه دنیا یک پیام دارد و آن این است که اگر صهیونیست قدرت بگیرد بدترین جنایت‌ها را در حق مردم انجام می‌دهند و بی‌رحمانه جان انسان‌ها را خواهند گرفت چراکه بنا به تاکید مقام معظم رهبری کینه بسیاری در دل دارند و این عقده‌ها نسبت به ایرانیان بسیار بیشتر است.

بابادی عنوان کرد: برخی همواره به دنبال ایجاد غائله در کشور هستند، متأسفانه دشمن به هر طناب پوسیده‌ای چنگ می‌زند تا بتواند نقشه‌های خود را عملی کند اما شکست تنها نتیجه تلاش‌هایش است.

وی با بیان اینکه برخورد قاطع با دشمن یکی از مباحث مهم دیگر است که باید به آن پرداخت تاکید کرد: یکی از برخوردهای قاطع نظام جمهوری اسلامی در برخورد با دشمن همین راهپیمایی‌ها و دورهمی‌ها است که مشتی هستند بر دهان یاوه‌گویانی مثل آمریکا که در دنیا به دنبال استعمار و استکبار هستند و برای استعمار و استکبارشان از هیچ جنایتی فروگذار نیستند.


انتهای خبر/۵۷۰ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۲۹:۳۷

2 Nov 2023