۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۵۵۴۹۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

حضور آمریکایی‌ها با تفکر غاصبانه در اتاق جنگ صهیونیستی‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز حضور مستقیم آمریکایی‌ها در اتاق جنگ صهیونیستی‌ها علیه کشور مظلوم فلسطین و مردم غزه نیز نشان از دیدگاه و تفکر غاصبانه و استکباری این‌ها درگذشته و امروز است.
حضور آمریکایی‌ها با تفکر غاصبانه در اتاق جنگ صهیونیستی‌ها
موسی انصاری در گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیوز»، در خصوص خیانت‎های پهلوی و جنایات آمریکا در سالروز اعتراض تاریخی امام راحل به تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان سال 57 اینگونه اظهار کرد: در خصوَص وضعیت سفارت آمریکا در کشور ایران و خیانت‌هایی که این سفارت علیه ایران داشت، جاسوسی‌هایی از سوی آمریکایی‌ها در ایران بود که زمینه‌ساز کودتا شد و موجب ایجاد قضیه طبس و پادگان نوژه و اتفاقاتی دیگر در آن زمان بود.
 
وی ضمن اینکه سرمنشأ همه این اتفاقات را در آن زمان سفارت آمریکا می‌دانست ادامه داد: دانشجویان بر خط امام خمینی (ره) در آبان ماه سال 57 این جنایات آمریکایی‌ها را فهمیده بودند و می‌دانستند تمام دسیسه‌ها و خیانت‌هایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شروع‌شده است و فرکانس‌هایی که صادر می‌شود از سفارت آمریکاست، لذا تصمیم بر این شد که بخشی از دانشجویان غیرتمند و مبارز به‌عنوان مسیلمان پیرو خط امام راحل سفارت یا لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کنند.
 
انصاری خاطرنشان کرد: در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 57 همه مستشاران و کارگزاران آن سفارتخانه را به جرم جاسوسی دستگیر شدند.
 
وی بابیان اینکه سفارتخانه‌ها در هر کشور برای ارتباط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و خدماتی تشکیل می‌شود بیان کرد: سفارت‌خانه آمریکا در ایران تبدیل به یک مرکز جاسوسی برای خیانت و جنایت‌های این کشور علیه ایرانی‌ها تبدیل‌شده بود که بعدها این سفارتخانه ننگین به لانه جاسوسی اسم گرفت.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ده‌ها هزار سند مرتبط با جنایت‌های آمریکایی‌ها علیه کشور ایران از این سفارتخانه در آن زمان کشف شد که آن‌ها بخش اعظمی از آن را با سوزاندن و با دستگاه خورد کرده بودند تا از بین ببرند.
 
انصاری ادامه داد: دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) در آن زمان موفق شدند تکه‌های این اسناد را به هم متصل کنند و توانستند اسناد بسیار ارزشمندی را از نگاه بار محتوایی کشف و به اطلاعات زیادی در خصوص جنایت‌های مستکبرانه و زورگویانِ این رژیم غاصب دست یابند.
 
وی تصریح کرد: کتاب‌های زیادی در خصوص اسناد و جنایت‌های آمریکایی‌ها در آن زمان چاپ‌شده است که بخشی از آن قرار است در سال‌های آینده منتشر و همچنین در کتب درسی دانش آموزان درج شود.
 
انصاری گفت: این جنایتی که آمریکایی‌ها داشتند و دارند نشان می‌دهد که ماهیت این‌ها و فلسفه آن استکباری بودن آمریکا و میل به تسلط پذیری بر کشورهای جهان است، آن‌ها می‌خواهند با این کار ملت‌های اسلامی و مخالف را ضعیف کنند.
 
وی عنوان کرد: خوی استکباری آمریکایی‌ها منجر شد تا دانشجویان در آن زمان لانه جاسوسی را تسخیر و اسناد آن‌ها را افشا کنند.
 
موسی انصاری همچنین ادامه داد: وقایع تاریخ هم قبل انقلاب در 13 آبان سال 43 که یک لایحه تصویب کردند به نام لایحه کاپیتولاسیون که حق آزادی به نیروهای خارجی آمریکایی داده شود و اگر در حق ایرانی‌ها جنایتی کردند محاکم قضایی ایران حق رسیدگی را نداشته باشد اما در مقابل اگر سگی از آن‌ها را ماشین بزند باید در دادگاه محاکمه شود که با مخالفت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) مواجه شد و همه این‌ها گویای جنایت‌های آن‌ها هست.
 
انصاری بیان داشت: اگر در سال 43 هم بخواهیم بگردیم حرکت روشنگرانه امام راحل که موجب تبعید ایشان شد بازهم نشان از ماهیت این رژیم غاصب و خلق‌وخوی استکباری آن‌ها دارد.
 
وی بابیان اشاره به جنایت‌های آمریکایی‌ها و اتفاقات سال 57 ایران که همانند الآن و حمایت‌های آمریکایی‌ها از رژیم کودک کش صهیونیستی است افزود: 13 آبان 57 که کشتارجمعی از دانش آموزان در دانشگاه تهران را می‌بینیم که خط دهی‌های آمریکایی‌ها را به دنبال داشت که این هم نشانگر ماهیت جنایت‌کارانه این رژیم منحوس است.
 
انصاری گفت: امروز حضور مستقیم آمریکایی‌ها در اتاق جنگ صهیونیستی‌ها علیه کشور مظلوم فلسطین و مردم غزه نیز نشان از دیدگاه و تفکر غاصبانه و استکباری این‌ها درگذشته و امروز است.
 
وی در پایان ضمن بیان سخنی از امام خمینی (ره) که می‌گفت هرچه فریاد دارید بر سر آمریکایی‌ها بزنید اضافه کرد: ما می‌دانیم که عقبه تمام جنایت‌های دنیا چه در سال‌های 43، 57، 58 و امروز به آمریکایی‌ها برمی‌گردد.
 
امروز می‌خواستیم عقبه آمریکایی‌ها به‌صورت تبیینی کارکنیم و اطلاع‌رسانی در این خصوص را انجام دهیم و بگوییم که آمریکایی‌ها عامل اصلی جنایت‌های اسراییلی‌ها در غزه هستند ولی این‌ها خودشان علناً وارد میدان شدند و ناوهای جنگی و تجهیزات نظامی خود را وارد غزه مظلوم کردند و بر سر مردم بی‌پناه غزه ریختند، پس ماهیت آمریکایی‌ها برای جهانیان مسجل شده است و نه ایران بلکه تمام دنیا باید تمام فریادها را بر سر آمریکایی‌ها بزند که هرچه جنایت و خرابکاری و ظلم در دنیا هست یکسر آن به آمریکایی‌ها متصل می‌شود.
 
 
 
انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۳۴:۰۴

3 Nov 2023