۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۵۵۴۳۱
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

اجرای صحنه‌ای نمایش‌های سی و پنجمین جشنواره تئاتر در شهرکرد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: آمفی‌تئاتر امیرکبیر و سالن مهر شهرکرد دو محل در نظر گرفته شده برای اجرای صحنه‌ای نمایش‌های سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری هستند.
اجرای صحنه‌ای نمایش‌های سی و پنجمین جشنواره تئاتر در شهرکرد
شهرام فرجی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: با پایان مرحله بازبینی آثار متقاضی شرکت در سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری و اعلام 10 اثر منتخب برای حضور در بخش پایانی این جشنواره، ستاد اجرایی فعالیت خود در استان را با تشکیل کمیته‌های مربوطه آغاز کرد.

وی افزود: کمیته‌های تکشیل شده در سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری شامل پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، اجرایی و تشریفات و کمیته حفاظت را از جمله بخش‌های ستاد اجرایی جشنواره هستند که کار خود را آغاز کرده‌اند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنامه زمان‌بندی اجرای 10 نمایش راه ‌یافته به مرحله نهایی جشنواره سی و پنجم تئاتر فجر در این استان نیز به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود تا علاقه‌مندان به این رشته هنری در چهارمحال و بختیاری بتوانند در زمان برگزاری جشنواره به تماشای آثار بنشینند.

فرجی ادامه داد: آمفی‌تئاتر امیرکبیر و سالن مهر شهرکرد دو محل در نظر گرفته شده برای اجرای صحنه‌ای نمایش‌های سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری هستند و دوستداران هنر به‌ویژه هنر تئاتر می‌توانند اجراهای صحنه‌ای را در این دو مکان به نظاره بنشینند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در این دور از جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری، تعداد آثار راه‌یافته به مرحله نهایی بنا به نظر شورای بازبینی و دبیر جشنواره به 10 اثر افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس افزایش آثار هنرمندان تئاتر به 10 اثر، داوران مرحله پایانی می‌توانند سه اثر منتخب استان را برای حضور در جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر کشور معرفی کنند.

فرجی اضافه کرد: سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری به عنوان باسابقه‌ترین جشنواره و مهم‌ترین رویداد هنری در حوزه تئاتر استان قرار است از 15 تا 18 آبان‌ماه سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۱۶:۰۶

29 Oct 2023