۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۵۵۴۲۵
یادداشت؛

پروپاگاندای صهیونیزم جهانی در قضیه‌ غزه، جای جلّاد و شهید را عوض کرده است

پروپاگاندای صهیونیزم جهانی در قضیه‌ی غزه، جای جلّاد و شهید را عوض کرده و تلاش می‌کند حماس و دیگر گروه‌های مقاومت را به‌عنوان گروه‌های تروریستی در افکار و اذهان جهانیان جای داده و نهادینه کند.
پروپاگاندای صهیونیزم جهانی در قضیه‌ غزه، جای جلّاد و شهید را عوض کرده است
به گزارش «جهانبین نیوز»، استاد دانشکده‌ی اقتصاد در یادداشتی نوشت: پروپاگاندای صهیونیزم جهانی در قضیه‌ی غزه، جای جلّاد و شهید را عوض کرده و تلاش می‌کند حماس و دیگر گروه‌های مقاومت را به‌عنوان گروه‌های تروریستی در افکار و اذهان جهانیان جای داده و نهادینه کند.

البته به تعبیر قرآن کریم «و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین» خداوند قلوب مردم جهان را بسوی حقیقت هدایت نموده و تظاهرات مردم سراسر جهان نشان از بی‌فایده بودن این ترفند‌ نظام سلطه‌ی سرمایه داری جهانی دارد.

اما در این میان علاوه بر ۱۰ها دلیل تاریخی و منطقی مبنی بر حقانیت گروه‌های مقاومت در مبارزه‌ی برحق شان، یک سوال اساسی از سردمداران سرمایه‌داری جهانی وابسته به صهیونیزم - بویژه مکرون رئیس جمهوری فرانسه که برای اعلام بردگی خود به لابی صهیونیزم جهانی در اوج‌ وحشیگری رژیم غاصب کودک کش به  سرزمین‌های اشغالی سفر کرد تا از سایر بردگان نظیر بایدن، نخست وزیر انگلیس و صدر اعظم آلمان عقب نماند - مطرح است و آن اینکه آیا گروه‌های پارتیزانی مقاومت در فرانسه در برابر آلمان نازی در دوران اشغال فرانسه که آن‌همه از آن‌ها تعریف و توصیف و به‌عنوان افتخار، از عملیات آن‌ها سریال‌ها ساخته شد،  تروریست بودند؟ یا «گروه های مقاومت» برای آزادی کشورشان از اشغال نازی‌ها؟

حماس و سایر گروه‌های مقاومت همان نقش را ایفا می‌کنند که گروه‌های مقاومت در فرانسه تحت اشغال؛  یعنی مبارزه برای آزادی سرزمین شان از اشغال رژیم غاصب صهیونیستی.

مضافاً به اینکه گروه‌های مقاومت در فرانسه تحت اشغال زیر زمینی بودند؛ در حالیکه حماس، حزب‌الله و جهاد اسلامی نیروهای نظامی منظم و آشکاری دارند که آماده‌ی نبرد رو در رو با دشمن اشغالگر هستند؛ «فاعتبروا یا اولی الابصار».

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۲۱:۲۲

29 Oct 2023