۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۵۵۴۱۱
فرمانده انتظامی شهرستان بن خبر داد:

دستبند قانون بر دستان فروشنده مواد مخدر در شهرستان بن

فرمانده انتظامی شهرستان بن از دستگیری فروشنده مواد مخدر که اقدام به توزیع انواع مواد در محدوده شهر یانچشمه شهرستان بن کرده بود، خبر داد.
دستبند قانون بر دستان فروشنده مواد مخدر در شهرستان بن
به گزارش «جهانبین نیوز»، سید مسلم طاهریان اظهار کرد: در راستای مطالبات مردمی و دریافت خبری مبنی‌بر اینکه فردی با هویت معلوم با یک دستگاه خودرو اقدام به فروش مواد مخدر در محدوده شهر بن می‌کرد موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی زمان و محل فعالیت خرده‌فروش شناسایی و در همین ارتباط پس از انجام هماهنگی‌های لازم تیمی از مأموران روز گذشته به محل اعزام شدند و متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در حالی که قصد فروش مواد مخدر داشت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بن در ادامه ابراز داشت: در بازدید از خودروی متهم و متعاقب آن بازدید از مخفیگاه متهم مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و یک عدد ترازو کشف که به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

طاهریان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد افزود: با توجه به اقدامات شوم سوداگران مرگ نیاز است خانواده‌ها سطح آگاهی و دانش خود را نسبت به آسیب‌های مواد مخدر بالا برده و به منظور حفظ فرزندان خود از معضل اعتیاد همواره در افزایش اطلاعات خود در زمینه مواد مخدر تلاش نمایند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۵۱:۵۹

28 Oct 2023