:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> ورود سامانه بارشی از امروز به چهارمحال و بختیاری | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۵۵۳۷۵
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

ورود سامانه بارشی از امروز به چهارمحال و بختیاری

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از اواخر امروز و صبح چهارشنبه از شمال غرب استان یعنی شهرستان کوهرنگ شاهد آغاز بارندگی هستیم.
ورود سامانه بارشی از امروز به چهارمحال و بختیاری
سعید قطره در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: برای امروز بعدازظهر به تدریج افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: از اواخر امروز و صبح چهارشنبه از شمال غرب استان یعنی شهرستان کوهرنگ شاهد آغاز بارندگی هستیم.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: برای روزهای چهارشنبه تا اواسط پنجشنبه به تناوب در اکثر نواحی استان انتظار رگبار و رعد و برق داریم.

قطره افزود: بارش‌ها برای نیمه غربی و جنوبی چشمگیر است اما در نیمه مرکزی، شمال بروجن، شهرکرد، سامان و بن بارش‌ها زیاد نیست.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته افزایش دما در استان داشتیم و در طول مدت فعالیت  سامانه بارشی دما تغییری ندارد، اما برای روز جمعه و خصوصا اوایل هفته آینده کاهش نسبی دما را در کمینه دماها شاهد هستیم، ادامه داد: بعد از خروج این سامانه تا اواسط هفته آینده شاهد ورود سامانه جدیدی نیستیم.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: براساس پیش‌بینی‌های بلندمدت بارش‌های پاییز امسال در حد نرمال و بالاتر از نرمال است، اما موضوعات مطرح شده در فضای مجازی درخصوص بارش‌های غیرمتعارف قابل پیش‌بینی نیست.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۱۶:۴۰

24 Oct 2023