۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۵۵۳۴۶
یادداشت؛

ترس از تندیس!

بازی فوتبال را به خاطر وجود تندیس بزرگ مردی که صلح و امنیت را برای بشریت به ارمغان آورده لغو می‌کنند در حالی که اگر انسانیت در وجود آنها بود باید در مقابل آن تندیس دست به سینه می‌ایستادند اما نشان دادند بویی از جوانمردی و مرام ورزشکاری ندارند.
ترس از تندیس!
به گزارش«جهانبین نیوز»، محمدرضا عسکری ارمندی پژوهشگر سیاسی در یادداشتی نوشت:

در طول تاریخ هیچ چیزی به اندازه امنیت برای بشر اهمیت نداشته و تا زمانی که امنیت باشد هرگز معنای ناامنی، ترس و وحشت را متوجه نخواهیم شد تا زمانی که امنیت در جامعه حاکم باشد به سادگی می‌توان نظریه پرداز شد و ژست روشنفکری گرفت اما وقتی ناامنی حاکم شود تازه متوجه واقعیت خواهیم شد.

امنیت به سادگی قابل دست‌یابی نیست، برای امنیت داشتن عده‌ای باید جان خود را فدا کنند تا دیگران بدون دغدغه زندگی کنند، چه بسا انسان‌هایی که پوتین پوشیده و سال‌ها در مرزها و در مناطق مختلف برای حفظ امنیت مردم خود ایثار و فداکاری کردند و برای همیشه در دل تاریخ گمنام ماندند.

در سال‌های اخیر وقتی داعش ساخته شده توسط غرب با حمایت صهیونیست و سعودی، ویرانگرتر از مغول و خون خوارترین انسان‌های تاریخ در صدد جنایت بودند در سرزمین ایران پهلوان خیز، ایرانی که داستان اساطیر و قهرمانانش در شاهنامه فردوسی و تاریخ پر افتخارش زبانزده جهان است.

برای کمک به بشریت و بدون ترس پرچم داعش را پایین کشید در حالی که در قلب اروپا مردم از ترس داعش در وحشت بودند، مردم این عصر فراموش کردند چگونه شایعه بمب گذاری داعش در ورزشگاه‌های انگلیس و فرانسه چطور مردم را وحشت زده می‌کرد و زمانی که سایه مرگ و تاریکی بر غرب آسیا، مدیترانه تا اروپا را در بر گرفته بود سردار بزرگ ایران داعش را به زباله دان تاریخ فرستاد.

حالا با گذشت چند سال از آن ترس و وحشت دائمی و ناامیدی انسان عصر جدید از صلح و آرامش، ترسوهایی که زمانی سوراخ موش می‌خریدند و از اسم داعش هم میترسیدن از مردی صحبت می‌کنند که چندین نسل آینده بشر نیز امنیت خود را مدیون آن هستند.

بازی فوتبال را به خاطر وجود تندیس بزرگ مردی که صلح و امنیت را برای بشریت به ارمغان آورده لغو می‌کنند در حالی که اگر انسانیت در وجود آنها بود باید در مقابل آن تندیس دست به سینه می‌ایستادند اما نشان دادند بویی از جوانمردی و مرام ورزشکاری ندارند.

کسانی که اگر جمهوری اسلامی ایران و فرمانده عزیز سپاه قدس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نبود الان یا با خانواده توسط داعش قتل عام شده بودند یا در کشورهای مختلف آواره بودند و باید فوتبال در لیگ داعش و قاتلان بشریت را تجربه می‌کردند.

شاید عده‌ای مزدور خودفروخته از اقدام تیم صهیونیست السعودی حمایت کنند و مدعی شوند که ورزش سیاسی نیست اما چگونه ورزش روسیه را به دلیل جنگ با اوکراین سیاسی کردند یا ده‌ها نمونه دیگر که نشان می‌دهد هر چیزی به نفع ایادی آمریکا و غرب زده‌ها باشد مشروع توجیه می‌شود.

شهادت، شهید سلیمانی نقطه عطف تاریخی است که مکتبی را پیش روی جوانان انقلابی قرار داد که حاصل آن نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف است، مکتبی که امروز در عملیات طوفان الاقصی خود را نشان داد، جسارت و شجاعتی که تا پیش از این وجود نداشت اما شهید سلیمانی و مدافعین حرم در سوریه، داعش که ترکیبی پیچیده و فوق پیشرفته از سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی چون موساد و سیا بود را در هم کوبید و نشان داد که راه شکست صهیونیست‌ها چندان هم سخت نیست و حالا ثمره آن طوفانی است که رژیم موقت را در هم کوبیده و نوید دهنده آینده‌ای است که تل آویو و حیفا با خاک یکسان خواهند شد و ندای صبح پیروزی آزادی قدس شریف از هم اکنون شنیده می‌شود.

مسیر حق و حقیقت شهید سلیمانی و مدافعین حرم درخشان‌تر از قبل ادامه خواهد یافت و قطعاً سلیمانی‌های زیادی از این خاک پهلوان خیز در راه است که طومار صهیونیست‌ها را خواهد پیچید و این آغاز وعده‌ای است که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، به امت اسلامی داده بود.

شهید سلیمانی عزیز نه در ورزشگاه‌ها بلکه در تحول عظیمی که در جهان اسلام ایجاد کرده ماندگار شده و مسیر تاریخ را تغییر داده تا امروز هزاران سلیمانی در امت اسلامی برای اهتزاز پرچم اسلام برخیزند و در سرزمین‌های اشغالی اعتماد به نفس جوانان دلیر امت اسلامی ترس را بر پیکره صهیونیست‌ها انداخته و طوفان الاقصی بزرگترین پیام را به غرب و غرب دوستان داده که آماده بزرگترین طوفان قرن باشند که شاکله صهیونیست انگلیسی را بدست امت اسلامی با محوریت انقلاب شکوهمند اسلامی به جهنم خواهد فرستاد.

هر چه می‌خواهید عادی سازی کنید در نهایت باران موشک‌های سپاه اسلام تاریخ را خواهد نوشت.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۰۰:۴۱

9 Oct 2023