۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۵۵۳۰۲
استاندار چهارمحال و بختیاری:

سد باباحیدر امسال آبگیری می شود/ بن بروجن در آستانه افتتاح است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۱ طرح فاضلاب شهری با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد در حال اجراست و سد باباحیدر پس از ۱۶ سال معطلی، با فعالیت ۲ شیفته در حال تکمیل است و امیدواریم تا پایان امسال به آبگیری برسد.
سد باباحیدر امسال آبگیری می شود/ بن بروجن در آستانه افتتاح است
به گزارش «جهانبین نیوز»، غلامعلی حیدری در نشست با وزیر کشور با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی، کارهای بزرگی در این چهارمحال و بختیاری انجام شده است، اظهار کرد: کشاورزی و دامداری، صنایع تبدیلی، شهرک‌های صنعتی، گردشگری، ورزش و جوانان و تالاب‌ها و منابع عظیم آبی از ظرفیت‌های این استان است.

وی افزود: طرح جامع آب، اصلاح الگوی کشت و توسعه کشاورزی، توسعه صنایع تبدیلی، ارتقای گردشگری، حفاظت از محیط زیست و تامین آب شرب پایدار محور طرح‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اعلام اینکه برداشت گندم نسبت به گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است، گفت: طرح آبرسانی بن-بروجن در آستانه افتتاح است.

حیدری ادامه داد: ۲۱ طرح فاضلاب شهری با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد در حال اجراست و سد باباحیدر پس از ۱۶ سال معطلی، با فعالیت ۲ شیفته در حال تکمیل است و امیدواریم تا پایان امسال به آبگیری برسد.

وی افزایش ۲۰۰ برابری صادرات غیرنفتی، احیای ۶۸ واحد تولیدی راکد و اشتغالزایی را از دستاوردهای استان در ۲ سال گذشته برشمرد و عنوان کرد: شرکت‌های دانش بنیان رشدی ۱۰۶ درصدی داشتند و نزدیک به ۵ همت تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری کاهش نرخ بیکاری و تامین زمین شهری و روستایی برای نهضت ملی مسکن را از دیگر اقدامات انجام شده در استان چهارمحال و بختیاری برشمرد.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۴۶:۳۴

4 Oct 2023