۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۵۵۲۹۷
یادداشت؛

جهاد تبیین توسط نمایندگان مجلس اجرا شد؟

در آینده به ساکتین فتنه ۱۴۰۱ اعتماد نکنید آنها لایق وکالت شما مردم فهیم نیستند.
جهاد تبیین توسط نمایندگان مجلس اجرا شد؟
به گزارش «جهانبین نیوز»، کمتر از شش ماه دیگر انتخابات دیگری در پیش روی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، فرمان رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کوران فتنه ۱۴۰۱ مبنی بر این که بین مردم و به خصوص جوانان در دانشگاه‌ها، مدارس و محله‌های خود حاضر شده و شبهات و سوالات را پاسخ دهید و برای جوانان و دانشجویان این جنگ تمام عیار را تبیین نمائید.

طبق رسوم نامطلوب همیشگی به تدریج سر و کله نمایندگان برای رأی در حوزه‌ها پیدا می‌شود و شاید به منزلتان بیایند لذا از ایشان سوال شود چند جلسه تبیینی بین جوانان و دانشجویان داشتند؟

از ایشان سوال شود آیا شما نماینده محترمی که دوباره کاندیدا شدید در پاییز ۱۴۰۱ بین جوانان حاضر شدید و پاسخگوی سوالات جوانان بودید؟

اگر پاسخگو جوانان بودید بگویید در چه زمانی؟ در کدام دانشگاه؟ زمان فتنه یا در دوران پسا فتنه اسناد و عکس‌هایش کجاست آیا آبروی خود را خرج نظام و انقلاب و دین کردید؟ یا از ترس سکوت کرده و یا در واقع به عزل و نصب‌ها و اموراتی که مربوط به ایشان نیست گرفتار شدند.

در رأی دادن به کاندیداها نگویید که وی اسماً انقلابیست و در دوران جنگ حضور داشت نماز شب خوان بود که درطول تاریخ و درزمان پیامبر (ص) و ائمه (ع) افرادی بودند دوشادوش پیامبر صلی الله حرکت کردند اما بعد از پیامبر بر علیه جانشین وی در ثقیفه گرد آمدند و وصیت پیامبر را زیر پا گذاشتند در انتخابات آینده به ساکتین فتنه ۱۴۰۱ اعتماد نکنید به این ساکتین رأی ندهید آنها لایق وکالت شما مردم فهیم نیستند.

یادداشت از حسن فرامرزی تحلیل‌گر سیاسی


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۲۶:۵۱

4 Oct 2023