۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۵۵۲۹۲
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خبرداد:

انجام روزانه ۱۴۰۰ کلر سنجی آب در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از انجام روزانه ۱۴۰۰ کلر سنجی به منظور بهبود کیفیت آب در این استان خبر داد.
انجام روزانه ۱۴۰۰ کلر سنجی آب در چهارمحال و بختیاری
به گزارش «جهانبین نیوز» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری محمد کریمی اظهار کرد: در راستای تامین و توزیع آب آشامیدنی سالم  و بهداشتی و هم چنین نظارت مداوم بر گندزدایی آب عملیات کلر سنجی بر روی آب انجام می شود.

وی افزود: کلر سنجی آب در تمام مراحل توزیع آب آشامیدنی از جمله اقداماتی است که در مخازن ذخیره و شبکه توزیع انجام می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روزانه  ۸۸۱ مورد تست کلر در شبکه های توزیع انجام می شود و از آب موجود در مخازن هم در هر روز  ۵۱۹  مورد تست کلر انجام می شود.

کریمی عنوان کرد:  با توجه به کثرت روستاها ماهیانه  ۲۲ هزار و ۴۴۴ تست کلر در شبکه‌های روستایی انجام می‌شود و همچنین  ۳ هزار و ۳۱۷ مورد نیز به صورت ماهیانه در شبکه های آبرسانی شهری کلر سنجی می‌شود.

وی اعتبار هزینه شده برای خرید کیت‌های کلر سنج و محلول دی پی دی را از محل اعتبارت جاری شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری بیان نمود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: موارد کلر سنجی در روستاها توسط آبداران روستاها و در محلات مختلف شهرها نیز توسط اکیپ های مشخص شده به صورت گردشی انجام می شود که تحت نظارت واحد های کنترل کیفی امور آبفای شهرستان‌ها و مرکز پایش و نظارت بر کنترل کیفیت ستاد آب و فاضلاب استان هستند.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۳۹:۵۸

2 Oct 2023