۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۵۵۲۶۷
استاندار چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس باورهای ایرانیان را تقویت کرد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امروز شاهد اثر همه آن جانفشانی‌ها در هشت سال دفاع مقدس در کشور هستیم که در عرصه‌های مختلف از امنیت گرفته تا بهداشت و درمان، آموزش، توان دفاعی، مقابله با تروریسم و... گسترده شده است.
دفاع مقدس باورهای ایرانیان را تقویت کرد
غلامعلی حیدری در گفت‌وگو با «جهانبین نیوز»، دفاع مقدس دستاوردهای بسیاری برای کشور به همراه داشت، اظهار کرد: اولین دستاورد آن ایجاد آمادگی، وفاق، هم‌دلی و انسجام است که رمز پیروزی انقلاب نیز همین بود.

وی افزود: اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه در کنار مواردی چون وفاق و انسجام بود که باعث شد انقلاب اسلامی ایران پیروز شود، در جنگ تحمیلی ملت ایران سربلند شوند، در توطئه‌های بعد از آن موفق باشند و امروز به جایگاه خود در جهان دست پیدا کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دومین دستاورد دفاع مقدس ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی، ایمن سازی کشور در برابر حجمه‌های مختلف است، آمادگی که رزمندگان در دفاع مقدس داشتند و بعد از آن در بین نیروهای مسلح و مردم ایجاد شد برای همیشه ایران بزرگ را بیمه کرد.

حیدری عنوان کرد: شکوفایی استعدادهای مهمی در کشور را شاهد بودیم و جوانانی که در دفاع مقدس درخشیدند هم‌اینک همچنان در صحنه‌های مختلف حضور موثر دارند و به کشور و پیشبرد اهداف آن کمک می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دستاورد دیگر هشت سال جنگ تحمیلی صیانت و دفاع از تمامیت ارضی کشور بود، آمادگی و اقتداری که در میان نیروهای مسلح و مردم ایجاد شد برای همیشه جرات و جسارت حمله به این کشور را از دشمنان گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: جنگ تحمیلی و دفاع مردم در این واقعه باعث همدلی بین مردم شد، همراهی بین مردم در دفاع مقدس مثال زدنی بود تا جایی که مردم از همه چیز خود می‌گذشتند تا به جبهه‌ها و فرزندانشان کمک کنند.

حیدری بیان کرد: خوشبختانه امروز شاهد اثر همه آن جانفشانی‌ها در هشت سال دفاع مقدس در کشور هستیم که در عرصه‌های مختلف از امنیت گرفته تا بهداشت و درمان، آموزش، توان دفاعی، مقابله با تروریسم و... گسترده شده است.

وی تاکید کرد: دشمنان این مرز و بوم بدانند که راهبرد جهاد همچنان در دکترین دفاع این کشور وجود دارد، هر چند شیوه آن تغییر کرده و وارد مرحله جدیدی در عرصه‌های مختلف چون علم و دانش، فناوری‌های نوین، دیپلماسی عزتمند و... شده است.
 

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۳۶:۱۸

30 Sep 2023