۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۵۵۲۳۳
فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

ایران همچون دفاع مقدس پیروز میدان جنگ ترکیبی است

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ایرانی اسلامی امروز هم همچون سال‌های جنگ پیروز میدان جنگ ترکیبی می‌شود و فاتح قله‌های پیشرفت خواهد بود.
ایران همچون دفاع مقدس پیروز میدان جنگ ترکیبی است
سردار علی‌محمد اکبری در گفتگو با «جهانبین نیوز»، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیست و نهم شهریور اظهار کرد: ایشان در این سخنرانی به چهار موضوع اصلی اشاره کردند.

وی تصریح کرد: «دلیل حمله دشمن به ایران» یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری بود، اینکه «چه کسانی به ما حمله کردند؟»، «مدافعان انقلاب چه کسانی بودند؟» و «دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس چه بودند؟» از جمله دیگر محورهای سخنان ایشان هستند.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را از اهداف مهم هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: دشمن در آن دوران به دنبال تجزیه کشور بوده که با ایجاد اختلاف میان اقوام در پی تحقق آن بود، اما به هیچ یک از این خواسته‌ها دست نیافت.

اکبری افزود: امروز ما شاهدیم که جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان دنیا از ثمرات هشت سال دفاع مقدس ما بعد از 43 سال الگوگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: آنچه که ما امروز داریم را مدیون رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدا، ایثار ایثارگران، جان‌بازی جانبازان و آزادگان و خانواده شهدایی که سال‌ها پای آرمان‌های انقلاب ایستادند، هستیم.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آن روز دشمنان کشور ما را تحریم کرده بودند تا نتوانیم تجهیزات نظامی خریداری کنیم و امروز تحریمیم تا کشورهای دیگر نتوانند از ما تجهیزات و امکانات نظامی خریداری کنند یادآور شد: این بدان معنا است که ما به قدرت بازدارندگی بسیار بالایی دست یافتیم.

اکبری خاطرنشان کرد: ایران امروز قله‌های متعدد علمی را فتح کرده است و با توانمندی که نیروهای مسلح به دست آوردند امروز شاهد ایران قوی هستیم.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند امروز ایران قوی شده است و دشمنی آن‌ها با  اسلام ناب محمدی است.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اذعان کرد: آنچه که ما امروز داریم از تجارب هشت سال دفاع مقدس است، همان راهی که شهدا در آن حاضر شدند و بهترین داشته خود یعنی جانشان را فدا کردند.

وی تاکید کرد: امروز هم همچون سال‌های جنگ پیروز میدان جنگ ترکیبی می‌شویم و در آینده هم قله‌های متعدد پیروزی را فتح خواهیم کرد.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۱۳:۵۹

26 Sep 2023