۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳
کد مطلب : ۵۵۲۲۹
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ایستادگی در برابر آسیب‌های امروزی، عهد همراه با مقاومت می‌طلبد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ایستادگی در برابر آسیب‌های امروزی، عهد همراه با مقاومت و جدیت می‌طلبد، مدام نیاز است که با امام زمان (ع) تجدید عهد کنیم و قول ماندن دهیم.
ایستادگی در برابر آسیب‌های امروزی، عهد همراه با مقاومت می‌طلبد
به گزارش «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در جشن آغاز امامت امام زمان (ع) و تجدید بیعت کارگزاران و اقشار مختلف چهارمحال و بختیاری با این امام بزرگوار، اظهار کرد: هر چه پیش می‌رویم باید عهدمان با حضرت مهدی (ع) بیشتر شود چراکه بلایا، خطرات، مکر دشمنان و شبهات بیشتر می‌شود.

وی افزود: ایستادگی در برابر آسیب‌های امروزی، عهد همراه با مقاومت و جدیت می‌طلبد، مدام نیاز است که با امام زمان (ع) تجدید عهد کنیم و قول ماندن دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از مواردی که در دوران غیبت مطرح شد، غربال شدن است، یعنی اینکه شیعیان ریزش می‌کنند تا خالص‌های ناب مهدوی باقی بماند، در این زمان است که امام زمان (ع) ظهور خواهد کرد.

نکونام با اشاره به اینکه زمانی منتظر واقعی هستیم که خالص باشیم، عنوان کرد: در حال حاضر جامعه با انواع سختی‌ها، مکرها و پیچیدگی‌ها مواجه است که همگی امتحان هستند، اینکه از این امتحانات چگونه خارج می‌شویم بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: در همه پیچیدگی‌ها و شرایط سختی که در جامعه حاکم است عمل، اراده، بصیرت و توانایی خنثی مکرها با اراده مهدوی لازم است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در جامعه فرصت‌های بسیاری وجود دارد تا بتوانیم زمینه ظهور امام زمان (ع) را فراهم کنیم.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۲۱:۱۳

26 Sep 2023