۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۵۵۲۲۱
فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد خبر داد:

دستگیری سارق به عنف از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از دستگيری سارق به عنف، که از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سرقت می‌کرد، خبر داد.
دستگیری سارق به عنف از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش «جهانبین نیوز»، علی تابش‌فرد اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی‌بر سرقت به عنف و زورگیری از راننده تاکسی اینترنتی، بررسی موضوع در دستورکار تیمی مأموران انتظامی کلانتری 11 شهرکرد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد فردی ابتدا با گوشی و سیم‌کارت‌های سرقتی تاکسی اینترنتی کرایه کرده و در مسیر تردد با خوراندن نوشیدنی‌های خواب‌آور اقدام به سرقت از راننده خودرو می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد تصریح کرد: بلافاصله اقدامات پلیسی-اطلاعاتی مأموران در زمینه شناسایی سارق آغاز و با تلاش چندین روزه در نهایت هویت وی که از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای در مشهد بوده است شناسایی شد.

تابش‌فرد با اشاره به اینکه سارق بسیار حرفه‌ای عمل کرده و دائما در حال نقل مکان بوده، تصریح کرد: در ادامه پس از چندین هفته رصد اطلاعاتی تحرکات متهم، در نهایت در یک عملیات غافلگیرانه قبل از اقدام به سرقت دستگیر و به یگان دلالت داده شد.

وی با بیان اینکه سارق تاکنون به سه فقره زورگيری و يک فقره سرقت منزل در مشهد و 6 فقره سرقت به عنف از رانندگان خودروهای تاکسي‌های اينترنتی نظير اسنپ و ماکسيم و تپ‌سی با این شیوه اقرار کرده است، یادآور شد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد و نتایج آن در اخبار بعدی اعلام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با سارقان و برهم‌زنندگان آرامش مردم قاطع برخورد کرده و در بحث امنیت شهر با احدالناسی تعارف ندارد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۲۶:۱۳

25 Sep 2023