۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۵۵۲۱۸
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

انقلاب اسلامی بدون خیانت به آرمان‌ها راه را طی می‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب شکوهمند و مردمی اسلامی ایران تنها انقلابی است که توانسته از چله عمر پُر افتخار خود بدون خیانت به آرمان‌ها عبور کند.
انقلاب اسلامی بدون خیانت به آرمان‌ها راه را طی می‌کند
به گزارش «جهانبین نیوز»، افشین امیریان صبح دوشنبه در آئین نمادین استانی عطر انتظار در هنرستان شهید حقیقی شهرکرد، اظهار کرد: از میان همه ملت‌های زیر ستم کمتر ملتی انقلاب می‌کنند و کمتر ملتی این حرکت عظیم خود را حفظ می‌کند.

وی افزود: انقلاب شکوهمند و مردمی اسلامی ایران تنها انقلابی است که توانسته از چله عمر پُر افتخار خود بدون خیانت به آرمان‌ها عبور کند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اکنون و مانند همیشه سیاست تبلیغی رسانه‌ای دشمن و فعال‌ترین برنامه‌های آن مأیوس سازی مردم و حتی مدیران و مسؤولان از آینده انقلاب و کشور است، خبرهای دروغ، تحلیل‌های مقرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت‌ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک شمردن کارهای بزرگ برنامه همیشگی دشمنان ایران است.

امیریان عنوان کرد: جوانان و نوجوانان باید پیشگام درهم شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن باشند و در خود و دیگران نهال امید را پرورش دهند.

وی خاطرنشان کرد: رستاخیز علمی در کشور آغاز شده است و با سرعتی که برای ناظران جهانی غافلگیرکننده بوده ۱۱ برابر متوسط شتاب رشد علم در جهان به پیش رفته است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۰۹:۲۴

25 Sep 2023