۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۵۵۱۹۰

انتشار اولین فراخوان نظام پیشنهادات با رویکرد بهره‌وری

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین فراخوان نظام پیشنهادات با رویکرد بهره‌وری در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
انتشار اولین فراخوان نظام پیشنهادات با رویکرد بهره‌وری
به گزارش«جهانبین نیوز» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، عبدالواحد رحیمی در تشریح این خبر اظهار داشت: این فراخوان در راستای شناسایی مشکلات و معضلات و ارائه ایده‌های نوآورانه در قالب یک فکر، یک پیشنهاد و یک راه حل برای آینده بهتر برگزار می شود.

 رحیمی اضافه کرد: محورهای این فراخوان شامل ارتقا بهره‌وری منابع مالی فیزیکی و انسانی، ارتقا بهره‌وری خدمات نظام سلامت در راستای مهار تورم و رشد تولید، کاهش هزینه‌ها و بهبود رویه‌های اجرایی و ارتقا کیفیت خدمات از طریق اصلاح فرایندها می باشد.

وی هدف از برگزاری این فراخوان را توجه به الزامات قانونی و اهمیت موضوع بهره وری در عملکرد سازمان های دولتی و درراستای ترویج فرهنگ بهره وری عنوان کرد.

 رحیمی افزود: کلیه شاغلین دانشگاه علوم پزشکی استان تا ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ فرصت دارند با مراجعه به وبگاه نظام پیشنهادات به نشانی https://karmand.skums.ac.ir/Suggestions/Suggestions/Index  نسبت به ثبت پیشنهادات و ایده هایی که منجر به بهره وری در سیستم می گردد، اقدام نمایند.

به گفته وی؛ بدیهی است پیشنهادات برتر با تصویب در شورای راهبری نظام پیشنهادات دانشگاه از امتیازات مادی و معنوی برخوردار خواهند شد.

انتهای خبر/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۲۲:۲۴

21 Sep 2023