۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷
کد مطلب : ۵۵۱۸۸
به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

برپایی میز خدمت و سلامت در روستای لارک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس میز خدمت و ایستگاه سلامت در روستای لارک برپا شد.
برپایی میز خدمت و سلامت در روستای لارک
 به گزارش«جهانبین نیوز»، ایستگاه سلامت در حسینیه روستای لارک در شهرستان بن برپا شد.

سنجش سلامت اهالی روستا، تب سنجی، تست قند خون، اندازه گیری فشار خون، ویزیت و معاینه رایگان و… از خدمات ایستگاه سلامت بود که به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بن انجام شد.

ایجاد امید و انگیزه در بین مردم هدف اصلی برپایی میز خدمت و سلامت

محسن کریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن در این راستا در گفتگو با خبرنگار«جهانبین نیوز»، با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: این میز خدمت با هدف ایجاد امید و انگیزه و ارتباط مستقیم مردم با مسئولین استانی و شهرستانی و به منظور رفع مشکلات و بیان مطالبات اهالی محترم روستای لارک برگزار شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن، نیروی انتظامی شهرستان ، اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره ورزش و جوانان، اداره راه و شهرسازی و شبکه بهداشت و درمان با برپایی میز خدمت پاسخگوی اهالی محترم روستای لارک  بودند.

استقرار پزشک در روستای لارک خواسته مردم این اهالی

بهارلویی دهیار روستای لارک نیز در این خصوص در گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیوز» اظهار کرد:  مهمترین مطالبات اهلی روستا لارک احداث سالن ورزشی، واگذاری زمین‌های مسکونی، استقرار پزشک و مسئول تزریقات در روستا، آسفالت و شن ریزی معابر، احداث چمن مصنوعی، تسهیلات تعمیر و واگذاری زمین برای جوانان است.

وی همچنین افزود: ساختمان دهیاری روستای لارک، در راستای زیر سازی و آسفالت ۲۵۰۰ مترمربع اقدام کرده و در مراحل بعدی قصد زیرسازی و آسفالت ۲۵۰۰ متر مربع دیگر را نیز دارد.

به گزارش «جهانبین نیوز»، در این برنامه از پدر شهید مهراب دهقانی و خواهر شهید علی عباسی تقدیر به عمل آمد.

در آخر نیز مسئولین و اهالی محترم روستا با حضور در گلزار شهدای روستای لارک ادای احترامی به مقام شامخ شهیدان والا مقام این روستا داشتند.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۳۸:۲۶

21 Sep 2023