۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۵۵۱۸۷
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

بهره‌برداری از ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی تا پایان سال

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از واگذاری ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی (تفاهم‌نامه با قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی علیه‌السلام) تا پایان سال به مددجویان خبر داد.
بهره‌برداری از ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی تا پایان سال
به گزارش«جهانبین نیوز»، جاسم محمدی فارسانی در مراسم افتتاح ۱۷ واحد مسکن مددجویی با حضور سردار حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد بیان کرد: این تعداد واحد مسکونی از پروژه‌های مشارکتی با سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه احداث ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی دیگر با قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی علیه‌السلام افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵۰ واحد از این مجموع تکمیل شده که مابقی نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به تحویل ۱۸۱ واحد مسکن تا پایان شهریورماه به مددجویان دارای شرایط خاطرنشان کرد: این تعداد مسکن با مشارکت بنیاد علوی و بنیاد مسکن احداث شده است.

محمدی ضمن تقدیر از مشارکت دستگاه‌ها و ارگان‌ها از جمله سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، بنیاد علوی و همچنین خیران و نیکوکاران تصریح کرد: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.

همچنین کد دستوری #۰۳۸ *۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۵۱:۵۰

20 Sep 2023