۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۵۵۱۷۲
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

دما در چهارمحال و بختیاری همچنان روند کاهشی دارد

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: دمای هوا در چهارمحال و بختیاری طی روزهای آینده همچنان روند کاهشی دارد.
دما در چهارمحال و بختیاری همچنان روند کاهشی دارد
سعید قطره در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: با توجه به کاهش دما در استان احتمال خسارت به محصولات حساس مانند، ذرت، گیاهان جالیزی و گیاهان باغی وجود داشت و در همین راستا روز گذشته هشدار سطح زرد صادر شد.

وی با اشاره به ادامه روند کاهش دما در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بلداجی صبح امروز کمینه دمای پنج درجه سانتی‌گراد را به ثبت رساند و در همان ساعت دمای شهرکرد به ۶ درجه سانتی‌گراد رسید و در بین مراکز استان‌ها خنک‌ترین مرکز شد.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: با توجه به این شرایط توصیه می‌شود هرچه سریع‌تر نسبت به برداشت این محصولات اقدام شود.

قطره یادآور شد: طی روزهای آینده پدیده خاصی نداریم و در بعدازظهرها آسمان استان صاف تا کمی ابری است و وزش باد طی این مدت با سرعت بالا دور از انتظار نبوده که خیزش گرد و خاک را به دنبال دارد.

وی بیان داشت: با توجه به پایداری دما در صبح‌ها احتمال وقوع غبار رقیق صبحگاهی وجود دارد.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دما روند کاهشی در پیش دارد گفت: از نظر بیشینه دماها بیشترین دما مربوط به ایستگاه لردگان با ۳۵ درجه سانتی‌گراد است که در همان ساعت بیشینه دمای شهرکرد به ۳۱ درجه سانتی‌گراد رسید.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۴۸:۱۸

19 Sep 2023