۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۵۵۱۵۰
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

معرفی هیئت مدیره‌ی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بروجن

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده‌ی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بروجن (سهامی خاصّ) در شهرک صنعتی بروجن برگزار شد.
معرفی هیئت مدیره‌ی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بروجن

به گزارش«جهانبین نیوز» به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی، حمید غفاری با اعلام این خبر، گفت: پس از ثبت‌نام کاندیداها و برگزاری انتخابات با نظارت کارشناسان شرکت شهرک‌های صنعتی استان؛ آقایان سیّدسعید فیاضی، علی‌اکبر اخوان بروجنی، مجید کیهانی بروجنی، محمّد طاهری و محسن نیلی طباطبایی به عنوان اعضای اصلی و خانم فیروزه جلیلی و جهانگیر شاکری به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره‌ی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بروجن، اکثریّت آرای سهامداران را به خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: در این انتخابات هم‌چنین آقایان مسلم کریمیان و علی نجفیان به‌ترتیب به عنوان بازرس اصلی و بازرس علی‌البدل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بروجن انتخاب شدند.

غفاری اظهار داشت: طبق فصل سوّم اسا‌س‌نامه؛ شرکت خدماتی در هر شهرک صنعتی شامل سه رکن مجمع عمومی، هیئت مدیره و بازرس قانونی است که مجمع عمومی، ترکیبی از مالکین، بهره‌برداران و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان را شامل می‌شود. لازم به توضیح است که شرکت خدماتی دارای شخصیت حقوقی مستقل است که بر مبنای اساسنامه‌و با رعایت مفاد قانون تجارت، قانون نحوه‌ی واگذاری مالکیّت و اداره‌ی شهرک‌های صنعتی و آیین‌نامه‌ی اجرایی آن، به‌صورت خدماتی و غیرانتفاعی اداره می‌شود. 

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۳۸:۲۶

17 Sep 2023