۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۵۵۱۴۹
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

پیش‌بینی افزایش سرعت وزش باد در چهارمحال و بختیاری

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طی روزهای آینده سرعت وزش باد در بعدازظهرها افزایش می‌یابد که در برخی از مناطق خیزش گرد و خاک را به دنبال دارد.
پیش‌بینی افزایش سرعت وزش باد در چهارمحال و بختیاری
سعید قطره در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: طی روزهای گذشته کاهش دما را در استان شاهد بودیم، کمینه دمای بلداجی به چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید و به‌عنوان خنک‌ترین ایستگاه استان به ثبت رسید.

وی از ثبت کمینه دمای ۶ درجه سانتی‌گراد برای شهرکرد خبر داد و تصریح کرد: با این دما شهرکرد بین مراکز استان‌ها خنک‌ترین مرکز شد و در گرم‌ترین ساعت دمای شهرکرد به ۳۲ درجه سانتی‌گراد رسید.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در روزهای آینده روند کاهش دما به‌صورت نسبی و تدریجی را در پیش داریم.

قطره بیان داشت: طی روزهای آینده آسمان غالباً صاف است و در بعدازظهرها شاهد رشد ابر هستیم، همچنین سرعت وزش باد در بعدازظهرها افزایش می‌یابد که در برخی از مناطق خیزش گرد و خاک را به دنبال دارد.

وی با اشاره به وقوع غبار رقیق صبحگاهی به دلیل پایداری هوا در آسمان استان یادآور شد: با توجه به کاهش دما برای برخی از محصولات مانند ذرت و گیاهان جالیزی احتمال آسیب وجود دارد و توصیه می‌شود کشاورزان نسبت به برداشت محصولات اقدام کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۳۷:۴۱

17 Sep 2023