۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۵۵۱۴۱
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

پیگیری‌ها برای چهارخطه کردن کمربندی شهرکرد-سامان درحال انجام است

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: پیگیری‌ها برای تبدیل کمربندی شهرکرد-سامان به چهارخطه، در سنوات آینده درحال انجام است.
پیگیری‌ها برای چهارخطه کردن کمربندی شهرکرد-سامان درحال انجام است
حسینعلی مقصودی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: بخشی از کمربندی شهرکرد-سامان در محدوده و حریم شهر است و بخشی دیگر از آن خارج از محدوده.

وی تصریح کرد: در سنوات گذشته بخش‌هایی از این محور توسط شهرداری شهرکرد ساخته شده است، در بخشی هم به‌صورت مشارکتی راه و شهرسازی و شهرداری ورود کردند، در بخش خارج از شهر هم خود ما جداگانه اقداماتی انجام دادیم.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: تا دو سال گذشته درخصوص تفکیک این مسیر که در کدام ناحیه قرار دارد و متولی در این زمینه کیست مشکلاتی وجود داشت، اما در کمیسیون ایمنی مشکلات رفع و قسمت مربوط به شهرداری و راه و شهرسازی تعیین شد.

مقصودی افزود: به لحاظ استقبالی که از این مسیر شده است و ترددکنندگان بالا رفته‌، ترافیک در این کمربندی روزافزون بوده و نیاز است که محور به‌صورت چهارخطه شود.

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌ها برای تبدیل این مسیر به چهارخطه در سنوات آینده درحال انجام است ادامه داد: قطعا با چهارخطه شدن مسیر ایمنی بالا می‌رود و دیگر شاهد حوادث رانندگی در این مسیر نخواهیم بود.

مقصودی با اشاره به روشنایی محورهای برون‌شهری اضافه کرد: بخش‌نامه‌ای در این خصوص هست که براساس آن فقط در صورتی که تقطه حادثه‌خیز یا در زمستان مه‌گیر باشد راه و شهرسازی و راهداری مجاز هستند به‌صورت نقطه‌ای یا مقطعی روشنایی داشته باشند، چراکه اگر بخواهیم در تمامی جاده‌ها روشنایی داشته باشیم امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۴:۰۳

17 Sep 2023