۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۵۵۰۳۴
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری:

پیگیر دریافت واکسن آنفولانزا به‌صورت دولتی هستیم

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال این هستیم که به محض اینکه واکسن آنفولانزای دولتی از وزارت‌خانه توزیع شد، برای افرادی که بیماری مزمن دارند، سالمندان و مادران باردار دریافت شود.
پیگیر دریافت واکسن آنفولانزا به‌صورت دولتی هستیم
علی احمدی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: سویه جدید کرونا در کشورهای مختلفی از دنیا گزارش شده است اما در ایران با توجه به آزمایش‌های صورت گرفته تاکنون موردی از آن گزارش نشده است.

وی تصریح کرد: در این استان هم بر روی نمونه‌های متعدد، آزمایش صورت گرفته و موردی دیده نشده است.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری یادآور شد: با توجه به بازگشت زائران از عتبات عالیات در برخی علائمی از سرماخوردگی و شبه کرونا مشهود است.

احمدی ادامه داد: از همین رو به این افراد و همه مردم استان توصیه می‌شود در صورت مشاهده علائم سرماخوردگی حتماً از ماسک استفاده و فاصله استاندارد را با دیگران رعایت کنند.

وی ادامه داد: به بقیه افراد توصیه می‌شود از روبوسی، دست دادن و… خودداری کنند.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به نزدیکی به فصل پاییز و سردی هوا خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌ها مراقب سرماخوردگی باشند.

احمدی بیان داشت: گروه‌های حساس و افرادی که به بیماری‌های مزمن مبتلا هستند می‌توانند واکسن آنفولانزا را که از دوم شهریورماه در داروخانه‌ها موجود شده، استفاده کنند.

وی تاکید کرد: به دنبال این هستیم که به محض اینکه واکسن آنفولانزای دولتی از وزارت‌خانه توزیع شد برای افرادی که بیماری مزمن دارند، سالمندان و مادران باردار دریافت شود.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دریافت واکسن آنفولانزا نیازی به تجویز پزشک ندارد و می‌توانند از داروخانه دریافت کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۴۱:۰۳

4 Sep 2023