۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۵۴۹۸۲
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خبر داد:

معرفی برگزیدگان دومین مسابقه عکاسی استانی قاب بهشت

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از برگزاری مرحله نهایی داوری دومین دوره مسابقه عکس « قاب بهشت» و کعرفی برگزیدگان این مسابقه در دو بخش حرفه‌ای و بخش مردمی خبر داد.
معرفی برگزیدگان دومین مسابقه عکاسی استانی قاب بهشت
به گزارش «جهانبین نیوز»، احسان قائدی ظهر چهارشنبه در اختتامیه دومین مسابقه عکاسی استانی «قاب بهشت» در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در مرحله نهایی داوری دومین دوره مسابقه عکس « قاب بهشت» برگزیدگان این مسابقه در دو بخش حرفه‌ای (عکاسی با دوربین) و بخش مردمی (عکاسی با تلفن همراه) معرفی شدند.

وی افزود: در اختتامیه دومین مسابقه عکاسی استانی «قاب بهشت» هنرمندان رشته عکاسی چهارمحال و بختیاری، برگزیدگان دومین دوره مسابقه عکس « قاب بهشت 2 » معرفی و از آن‌ها تقدیر شد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قاب بهشت رویداد هنری با موضوع ماه مبارک رمضان است که حوزه هنری تلاش دارد آن را به صورت سالیانه در استان برگزار کند.

قائدی عنوان کرد: تلاش داریم با همکاری با سایر دستگاه‌ها همچون اتاق بازرگانی، شهرداری، میراث فرهنگی و... رویداد های هنری را در بخش‌های صنعت، خدمات شهری، محیط زیست و میراث فرهنگی برگزار کنیم، چرا که تولید آثار هنری با موضوعات مطرح شده ‌می‌تواند اثر گذاری بسیار برای حفظ ارزش‌های ملی و میراثی و معرفی ظرفیت‌ها و پیشر‌فت‌های بسیار استان در بخش‌های صنعت، کشاورزی و ... داشته باشد.

وی با اشاره به استقبال عکاسان از فراخوان مسابقه عکس « قاب بهشت»، گفت: در این دوره و در بخش حرفه‌ای 22 هنرمند با 180 اثر از سراسر چهارمحال و بختیاری شرکت داشتند و در بخش مردمی و تلفن همراه هم 30 شرکت کننده با 15 اثر در این مسابقه شرکت کردند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: داوری آثار این جشنواره را بهرام شمسی‌پور، امین پاسی شیرازی و احمد رضا باقری به عهده داشتند.

قائدی اضافه کرد: در بخش حرفه‌ای این مسابقه طیبه کریمی، فاطمه جلالی، فاطمه الله بیگی برگزیدگان شایسته تقدیر اعلام شدند و  مائده عباسی رتبه اول، هادی شریف پوررتبه دوم و سحر شمسی‌پور رتبه سوم را کسب کردند.

موی بیان کرد: همچنین در بخش موبایلی فاطمه جلالی، بهاره بستان و یاسمن میرزاخانی شایسته تقدیر شدند و طیبه کریمی، زهرا قشقایی راد و عباس رفیعی  به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۰۲:۱۶

30 Aug 2023