۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
کد مطلب : ۵۴۹۷۹
فرماندار شهرستان بروجن:

شهرستان بروجن خاستگاه صنعت چهارمحال و بختیاری است

فرماندار شهرستان بروجن گفت:شهرستان بروجن خاستگاه صنعت استان چهارمحال و بختیاری است که این مهم به سال ۱۲۷۴ و تأسیس دارلفنون در این شهرستان بازمی‌گردد.
شهرستان بروجن خاستگاه صنعت چهارمحال و بختیاری است
به گزارش «جهانبین نیوز»، فتاح کرمی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری تیم اقتصادی چهارمحال و بختیاری با اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: چند ظرفیت مهم در حوزه صنعت در شهرستان بروجن وجود دارد که ازجمله آن می‌تواند به صنایع فولاد و سیمان اشاره کرد.

وی افزود: شهرستان بروجن خاستگاه صنعت استان چهارمحال و بختیاری است که این مهم به سال ۱۲۷۴ و تأسیس دارلفنون در این شهرستان بازمی‌گردد.

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به اینکه ۵۲ درصد صنعت چهارمحال و بختیاری در بروجن مستقر است، ادامه داد: از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی استان، ۴۰ درصد آن مربوط به شهرستان بروجن است.

کرمی عنوان کرد: تلاش فرمانداران در کنار تیم اقتصادی چهارمحال و بختیاری بر این است که در کنار صنعتگران گامی در جهت پیشرفت استان برداریم.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک اداره گمرک و استاندارد در شهرستان بروجن راه‌اندازی می‌شود تا در جهت توسعه صنعت کمک‌کننده باشد.

فرماندار شهرستان بروجن اضافه کرد: دو ماه پیش خانه صنعت و معدن در این شهرستان راه‌اندازی شد که می‌تواند ما را برای نیل به ایده‌هایی که برای ایجاد تمدن ایرانی_اسلامی پیش‌بینی کرده‌ایم، یاری کند.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۴۲:۰۲

30 Aug 2023