۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵
کد مطلب : ۵۴۹۶۳
مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری:

۱۳ هزار کارت هوشمند ملی در چهارمحال و بختیاری آماده تحویل است

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر حدود ۱۳ هزار کارت هوشمند ملی در سطح استان در واحدهای ثبتی و دفاتر پیشخوان موجود است که آماده تحویل هستند.
۱۳ هزار کارت هوشمند ملی در چهارمحال و بختیاری آماده تحویل است
سید مهدی موسوی در گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در راستای عملیاتی شدن دولت الکترونیک لازم است هرچه زودتر مردم نسبت به دریافت کارت‌های هوشمند ملی خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال سال انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می‌باشد تصریح کرد: انتخابات در برخی از حوزه‌های انتخابیه به صورت الکترونیک برگزار می‌شود و ضرورت دارد آن دسته از کارت‌های هوشمند ملی که آماده دریافت است خدمت مردم ارائه شود.

موسوی ادامه داد: لازم است مردم به واحدهای ثبتی و دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و کارت‌های هوشمند ملی خود را دریافت کنند.

وی اذعان داشت: در حال حاضر حدود ۱۳ هزار کارت هوشمند ملی در سطح استان در واحدهای ثبتی و دفاتر پیشخوان داریم که آماده تحویل هستند.

موسوی خاطر نشان کرد: مردم برای اینکه اطمینان حاصل کنند که کارت هوشمند ملی در چه وضعیتی است می‌توانند به سامانه مربوط به کارت هوشمند ملی یا با اجرای کد دستور # ۴* وارد سامانه شوند و دستگاه‌های دولتی را انتخاب و از بین دستگاه‌های دولتی سازمان ثبت احوال را انتخاب و از بین خدمات قابل ارائه کارت هوشمند ملی را انتخاب کنند و با ورود شماره ملی و سریال شناسنامه از وضعیت کارت هوشمند ملی خودشان مطمئن شوند.

انتهای پیام/1020ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۱۸:۱۹

29 Aug 2023