۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۵۴۸۹۴
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد خبر داد؛

اجرای نقاشی دیواری در ۱۰ نقطه شهرکرد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون نقاشی‌های دیواری در ۱۰ نقطه سطح شهر اجرا شده است.
اجرای نقاشی دیواری در ۱۰ نقطه شهرکرد
به گزارش «جهانبین نیوز» ، اکبر ایازی با بیان اینکه ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای نقاشی‌های دیواری در سال جاری پیش بینی شده، اظهار کرد: خیابان سعدی، خیابان بسیج، مدرسه امام خمینی (ره) میرآباد، مدرسه سینا، نمازخانه پارک لاله، خیابان فردوسی شمالی، پارک بانوان و … از نقاط اجرای این عملیات بوده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: کتاب و کتابخوانی، صنایع دستی و مشاغل سنتی، شهدا و... از مضامین نقاشی‌های دیواری هستند که در شهر به تصویر در می آیند.

وی با بیان آغاز رنگ آمیزی و نقاشی دیواری مدارس به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و خلق زیبایی بصری در شهر اضافه کرد: اجرای نقاشی دیواری مدارس سبب شده تا دیوار‌های بلااستفاده سطح شهر به طرح‌های مختلف با سبک‌های گوناگون منقش شوند.

ایازی ادامه داد: القا شادابی و نشاط با استفاده از نقاشی‌ها، استفاده از سبک‌های هنری بومی و ملی، اهمیت روابط اجتماعی، اخلاق شهروندی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی از شاخصه‌های اصلی در خصوص نقاشی‌های سطح شهر هستند. 

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۴۴:۳۸

21 Aug 2023