:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> پیش‌بینی وقوع بارش‌های پراکنده در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۵۴۸۸۳
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

پیش‌بینی وقوع بارش‌های پراکنده در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان خصوصا ارتفاعات شمال غرب خبر داد.
پیش‌بینی وقوع بارش‌های پراکنده در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری
سعید قطره در گفت‌وگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: برای امروز و فردا جو استان نسبتا ناپایدار است و شاهد افزایش ابر هستیم.
 
وی از احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان خصوصا ارتفاعات شمال غرب استان خبر داد و تصریح کرد: از روز دوشنبه تا پایان هفته افزایش ابرناکی و وزش باد پیش‌بینی می‌شود اما از دوشنبه تا پایان هفته بارش خاصی را انتظار نداریم.
 
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: برای امروز و فردا دمای هوا ثابت است اما از روز دوشنبه روند افزایش نسبی دما در طول روز در استان پیش‌بینی می‌شود.
 
قطره بیان داشت: در طول 24 ساعت گذشته خنک‌ترین ایستگاه استان، شهرکرد با ثبت حداقل دمای هشت درجه سانتی‌گراد بوده و گرم‌ترین ایستگاه لردگان با حداکثر دمای 37 درجه سانتی‌‌گراد می‌باشد.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۳۵:۱۳

19 Aug 2023