۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۵۴۸۴۹
جهانبين نيوز گزارش مي‌دهد؛

رنج نبود تجهیزات پیشرفته پزشکی بر پیشانی بیمارستان شهرستان اردل

نبود پزشک متخصص و همچنین تجهیزات به روز پزشکی در تنها بيمارستان شهرستان اردل، دغدغه مردم اردل و باعث به خطر افتادن جان مردم اين شهرستان شده است.
رنج نبود تجهیزات پیشرفته پزشکی بر پیشانی بیمارستان شهرستان اردل
به گزارش جهانبین نیوز؛ ارائه خدمات درماني بروز و تامين سلامت مي‌تواند اميد به زندگي را در جامعه بهتر و بيشتر افزايش دهد و به بالاتر رفتن شادابي و سطح رفاه اجتماعي کمک کند.

اگرچه خدمات ارزنده‌اي براي محروميت‌ زدايي در کشور انجام گرفته است، اما خدمات ارائه شده در شهرستان اردل در عرصه پزشکي نتوانسته در حد مطلوب، مشکلات مردم را برطرف کند که در نهايت اين موضوع سبب تحميل هزينه‌هاي سنگين و گاهي خسارت‌هاي جبران‌ناپذيري به مردم مي‌کند.

بیمارستان اردل فاقد تجهیزات مناسب اولیه است

حجت الاسلام مجتبي محمدي امام جمعه شهر اردل در خصوص مشکلات بيمارستان امام رضا(ع) شهرستان اردل گفت: متأسفانه تنها بيمارستان امام رضا(ع) شهرستان اردل خدمات‌رساني مناسبي به لحاظ تأمين پزشک و تجهيزات بيمارستاني ندارد و در حد يک درمانگاه ساده است.

محمدي افزود: هرچند هزينه‌هاي بسياري در اين بيمارستان مصرف مي‌شود اما همچنان از کمبود پزشک و امکانات رنج مي‌برد.

بیمارستان اردل تنها یک پزشک عمومی دارد

اسکندر رئيسي يکي از شهروندان شهر اردل  با اشاره به کاستي هاي شديد امکانات بيمارستان امام رضا (ع) اين شهرستان، از عدم پاسخگويي مسئولان دانشگاه علوم پزشکي استان، به شدت انتقاد کرد و افزود: کمبود پزشک متخصص و همچنين نبود تجهيزات درماني کافي در بيمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل سبب شده بيماران ساعت‌ها درد و رنج زيادي را تحمل کنند تا توسط تنها پزشک عمومي مستقر در اين مرکز، ويزيت شوند.

رئيسي افزود: از مهم‌ترين مشکلات مردم شهرستان اردل در حوزه سلامت  طي چندين سال گذشته، نبود پزشک متخصص و تجهيزات پزشکي مناسب بوده است، مشکلاتي که خود را در انواع حوادث جاني و يا بيماري‌ها به مردم اين شهر نشان داده و باعث شده تا مشکلاتي بر مشکل بيمار افزوده شود و دغدغه‌هاي خانواده‌هاي بيماران را بيشتر کند.

به گزارش «جهانبین نیوز»،  نبود پزشک متخصص باعث شد تا مردم با طي کردن ساعت‌ها و کيلومترهاي زيادي از راه‌هاي پر پيچ و خطرناک، به پزشکان متخصص در کلينک‌ها ‌بيمارستان‌هاي مرکز استان مراجعه مي‌کنند.

شهروندان شهرستان اردل از مسئولین خواستند تا پيگير مطالبات مردم محروم اين منطقه باشند و براي رفع مشکلات اين بيمارستان چاره اي بجويند.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۴۲:۰۲

17 Aug 2023