۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۵۴۸۴۷
مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری خبر داد:

بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر با حداقل پرداختی

مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: کشاورزان، روستاییان و عشایر می‌توانند با پرداخت حداقل ۷۵۰ هزار تومان در سال از خدمات بیمه‌ای استفاده کنند.
بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر با حداقل پرداختی
حسین تراکمه در گفت‌وگو با خبرنگار «جهانبین نیوز» با اشاره به ۸ سطح بیمه‌ای برای کشاورزان، روستاییان و عشایر در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: این قشر می‌توانند با کنار گذاشتن ۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۲۵۵ هزار تومان حق بیمه خود را پرداخت کنند، مبلغ کل بیمه مشمولان در سال بین ۷۵۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۶۰ هزار تومان است.

مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری افزود: متقاضیان بیمه اجتماعی در این صندوق می‌تواند حق بیمه خود را در اقساط ۳ تا ۶ ماهه پرداخت کنند، دو برابر حق بیمه توسط دولت پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمام روستاییان، عشایر، ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و کشاورزان شهرهای بالای ۲۰ هزار در ۲۳۰ عنوان شغلی و اعضای نظام مهندسی کشاورزی که فاقد پوشش بیمه‌ای هستند، می‌توانند از خدمات بیمه‌ای صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استفاده کنند، گفت: ۳۱ کارگزاری در سطح چهارمحال و بختیاری وجود دارد که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این کارگزاری بحث بیمه خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۹:۰۲

15 Aug 2023