۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۵۴۸۴۶
در قبوض مشترکین خانگی چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود؛

اعمال ۳۸ میلیارد ریال پاداش مدیریت مصرف برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای مدیریت پیک بار مصرف برق در استان چهار محال و بختیاری ۳۸ میلیارد ریال به عنوان پاداش در قبوض برق مشترکین صرفه جو، اعمال شد.
اعمال ۳۸ میلیارد ریال پاداش مدیریت مصرف برق
به گزارش «جهانبین نیوز»،  مجید فرهزاد در تشریح خبر گفت: با مشارکت ۲۵ درصدی مشترکین برق خانگی استان در طرح سراسری پاداش ۲۰ برابری صرفه جویی مصرف برق، از ابتدای شروع این طرح تا نیمه مرداد ماه جاری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال به عنوان پاداش در قبوض مشترکین همکار در بخش خانگی، اعمال شد.

وی در ادامه خبر گفت: با همراهی مطلوب مردم عزیز استان در بخش‌های مختلف خانگی، کشاورزی، تجاری، صنعتی و ادارات در زمینه مدیریت مصرف بیش از ۵۰۰ هزار کیلووات ساعت در مصرف انرژی برق صرفه جویی شده و در حال گذر موفق از پیک بار مصرف برق استان هستیم.

 فرهزاد در ادامه افزود: پیش بینی می‌شود در سایر بخش‌های دیگر از قبیل صنعتی، کشاورزی و تجاری بیش از ۵۰ میلیارد ریال، به عنوان پاداش مشارکت در برنامه‌های مدیریت مصرف به مشترکین همکار این حوزه‌ها پرداخت گردد، ضمن اینکه مقرر شده برنامه مدیریت مصرف در حوزه ادارات نیز با کاهش مصرف برق از ساعت ۱۳ به بعد تا پایان فصل گرما و پیک بار ادامه یابد.

گفتنی است: بر اساس طرح سراسری پاداش ۲۰ برابری مدیریت مصرف در بخش خانگی به ازای هر کیلووات ساعت صرفه جویی نسبت به مصرف سال گذشته تا ۲۰ برابر، پاداش در قبوض برق مشترکین بصورت بستانکاری اعمال می‌شود.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۰۵:۴۷

15 Aug 2023