۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۵۴۸۳۱
در چهارمحال و بختیاری؛

۴۵۳ نفر تاپایان ششمین روز پیش‌ثبت‌نام انتخابات نام نویسی کردند

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان ششمین روز پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۴۵۳ نفر در استان نام نویسی کردند.
۴۵۳ نفر تاپایان ششمین روز پیش‌ثبت‌نام انتخابات نام نویسی کردند
به گزارش «جهانبین نیوز» ، محسن حسین میرزایی اظهار کرد: تا پایان ششمین روز پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۴۵۳ نفر در استان نام نویسی کردند.

وی تصریح کرد: تعداد داوطلبان در حوزه‌های انتخابیه چهارمحال و بختیاری تا پایان روز ششم از شهرکرد، سامان و بن ۱۵۱ نفر، از اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار ۱۲۶ نفر، از لردگان، فلارد و خانمیرزا ۱۱۲ نفر و از بروجن ۶۴ نفر است.

حسین‌میرزایی خاطر نشان کرد: از مجموع پیش‌ثبت‌نام شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری ۱۱ درصد بانوان و ۸۹ درصد آقایان هستند.

وی افزود: از مجموع پیش‌ثبت‌نام شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری چهار درصد دارای مدرک حوزوی، ۱۶ درصد دکتری، ۶۸ درصد کارشناسی‌ارشد و ۱۲ درصد کارشناسی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از این تعداد ۴۲ درصد ۳۰ تا ۴۰ سال و بقیه بالای ۴۰ سال سن دارند.

وی گفت: پیش‌ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد ماه آغاز شده و تا ۲۲ مرداد ماه جاری ادامه دارد و این پیش‌ثبت‌نام به‌عنوان شرط ثبت‌نام نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌‎ شمار می‌‎رود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۴۵:۵۴

14 Aug 2023