۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۵۴۸۲۶
در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت؛

تجهیز بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه برای اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بیش از یک هزار و ۶۰۰ فروشگاه در این استان برای خرید ۱۱ قلم کالای مشمول کالابرگ الکترونیکی به دستگاه‌های ویژه مجهز شده‌اند.
تجهیز بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه برای اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی
محسن مولوی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: مرحله جدید توزیع کالابرگ الکترونیکی از نیمه مرداد امسال در این استان آغاز شد.

وی تصریح کرد: در این مرحله یارانه دهک‌های اول، دوم و سوم جامعه و کلیه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی ۳۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این ۳۰ درصد معادل ۱۲۰ هزار تومان است اما این مشروط بر این است که در قالب کالابرگ الکترونیکی که از خردادماه اجرا شده است خریدها صورت گیرد.

مولوی با اشاره به اینکه طرح جدید کالابرگ الکترونیکی متفاوت از خردادماه است یادآور شد: یارانه خانوارهایی که در دهک اول قرار دارند و قبلاً به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌کردند درحال حاضر به ۵۲۰ هزار تومان رسیده است.

وی افزود: از این مقدار کافی است مبلغ ۲۰۰ هزار تومان در فروشگاه‌های مجاز سطح استان از ۱۱ قلم کالای فعال خرید شود و مابقی را در به‌صورت نقدی دریافت یا خرید کالا صورت گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بیش از یک هزار و ۶۰۰ فروشگاه در شهرها و روستاهای این استان برای خرید ۱۱ قلم کالای مشمول کالابرگ الکترونیکی به دستگاه‌های ویژه مجهز شده‌اند.

مولوی خاطرنشان کرد: خانوارها می‌توانند با کد دستوری *۵۰۰*۱۴۶۳# و اعلام کد ملی سرپرست خانوده از موجودی اعتبار مطلع شوند.

وی راه دیگر برای دریافت موجودی اعتبار را مراجعه به اپلیکیشن «شما» عنوان و افزود: با استفاده از این اپلیکیشن از محل استقرار فروشگاه‌ها نیز مطلع می‌شوند و از میزان اعتبار شارژ شده هم آگاهی پیدا می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله نخست کالابرگ الکترونیکی از خرداد امسال آغاز شد و غریب به ۱۷ هزار خانوار چهارمحالی از آن بهرمند شده و ۳۷ هزار تراکنش خرید از طریق کالابرگ الکترونیکی در فروشگاه‌های استان ثبت شده است.

مولوی تاکید کرد: توصیه می‌شود دهک‌های اول تا سوم جامعه و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی برای بهرمندی از مبلغ افزایش‌یافته از کالابرگ استفاده کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: استفاده از کالابرگ الکترونیکی اختیاری است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۵۰:۵۱

14 Aug 2023