۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳
کد مطلب : ۵۴۸۱۹
رئیس گروه فرهنگ و رسانه، فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

ارائه کتاب با ۵۰ درصد تخفیف در نمایشگاه کتاب شهرکرد

رئیس گروه فرهنگ و رسانه، فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کتب ارائه شده در نمایشگاه کتاب مستقر در فرهنگسرای شهرکرد با ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.
ارائه کتاب با ۵۰ درصد تخفیف در نمایشگاه کتاب شهرکرد
مهدی طهماسبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در نمایشگاه کتاب مستقر در فرهنگسرای شهرکرد ۵۰ هزار جلد کتاب در ۵ هزار عنوان با موضوعات مختلف برای ارائه به علاقمندان وجود دارد.

وی تصریح کرد: کتاب‌های انتخاب شده به‌روز هستند و سعی شده چاپ سال ۱۴۰۰ به بعد باشد، همچنین از همه ظرفیت‌های استانی و غیراستانی در این نمایشگاه استفاده می‌شود و آخرین کارهای به‌روز ناشران تراز ملی و اول کشور در این نمایشگاه وجود دارد.

رئیس گروه فرهنگ و رسانه، فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این درحالی است که کارهای استانی هم در نمایشگاه ارائه می‌شود.

طهماسبی استقبال مردم را خوب عنوان و تاکید کرد: کتب ارائه شده در این نمایشگاه کتاب با ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه همه گروه‌های سنی می‌توانند از این نمایشگاه استفاده کنند ادامه داد: این نمایشگاه تا ۲۷ مرداد در همه روزهای هفته مستقر است و احتمال تمدید هم وجود دارد.

رئیس گروه فرهنگ و رسانه، فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: ساعت کار این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۲۱ پذیرای هم‌استانی‌ها است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۰۲:۵۴

14 Aug 2023