۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۵۴۸۰۷
در چهارمحال و بختیاری؛

۲۳۳ نفر در انتخابات مجلس تا پایان روز چهارم پیش ثبت نام کرده‌اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان روز چهارم ۲۳۳ نفر از استان چهارمحال و بختیاری در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌ثبت‌نام خود را انجام داده اند.
۲۳۳ نفر در انتخابات مجلس تا پایان روز چهارم پیش ثبت نام کرده‌اند
محسن حسین میرزایی در گفتگو با جهانبین نیوز ، با اشاره به اینکه در استان چهارمحال و بختیاری ۲۳۳ نفر ثبت نام کردند، اظهار کرد: روز اول ۶۴ نفر، روز دوم ۹۴ نفر و روز سوم ۷۴ نفر برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از این استان ثبت نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از مجموع پیش ثبت نام کنندگان ۳۵ نفر مدرک تحصیلی دکتری، ۱۵۸ نفر مدرک تحصیلی فوق لیسانس، ۱۳ نفر از حوزویان و ۲۶ نفر نیز با مدرک تحصیلی لیسانس تا کنون وارد عرصه انتخابات شده‌اند.

حسین میرزایی با اشاره به اینکه سهم بانوان در این ثبت نام ۲۱ نفر است بیان داشت: حدود ۹ درصد ثبت نام کنندگان این استان از بانوان می‌باشند.

وی با اذعان بر اینکه جوانان در پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون استقبال خوبی داشته‌اند عنوان کرد: ۷۲ درصد از ثبت نام کنندگان در رده سنی ۳۰ تا ۴۵ سال ثبت نام کرده‌اند که این نشان می‌دهد استقبال جوانان در این دوره خوب بوده است.

حسین میرزایی یادآور شد: حوزه انتخابی اردل، فارسان و کوهرنگ و کیار ۷۲ نفر، بروجن ۳۸ نفر، شهرکرد، بن و سامان ۶۷ نفر و حوزه لردگان، خانمیرزا و فلارد ۵۵ نفر تا کنون ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۸:۴۸:۱۳

11 Aug 2023