۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱
کد مطلب : ۵۴۷۸۹
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

مانعی برای ادامه همکاری معلمان بازنشسته با آموزش و پرورش وجود ندارد

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: برای همکارانی که قصد بازنشستگی دارند امکان استمرار همکاری مهیا بوده و با هر رتبه‌ای که باشند هیچ مانعی برای استمرار همکاری ندارند.
مانعی برای ادامه همکاری معلمان بازنشسته با آموزش و پرورش وجود ندارد
افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: در دو سطح مجددا از بازنشستگان استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر معلمی بازنشسته شود و حکم بازنشستگی برایش صادر شود به‌صورت حق التدریس با آموزش و پرورش همکاری خواهد داشت و این طرح از قبل وجود داشته و افرادی که تمایل به این همکاری دارند می‌توانند با مراجعه به ادارات درخواست داده و همکاری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سطح دیگر همکاری به این شکل است که برای همکارانی که قصد بازنشستگی دارند امکان استمرار همکاری مهیا است ادامه داد: این ادامه همکاری ربطی به رتبه ندارد و با هر رتبه‌ای هیچ مانعی برای استمرار همکاری ندارند.

وی بیان داشت: اگر معلمی بخواهد استمرار همکاری داشته باشد به‌عنوان معلم رسمی خدمت می‌‍کند و در این صورت پاداش بازنشستگی خود را هر موقع بازنشت شوند دریافت می‌کنند.

امیریان یادآور شد: در قانون چیزی به‌عنوان بازنشستگی اجباری وجود ندارد و همکاران ما در آموزش و پرورش درصورتی که درخواست استمرار داشته باشند مانعی پیش پایشان نیست، اما در موارد خاصی که کارمندی شرایط استمرار را ندارد نمی‌توانند همکاری خود را ادامه دهند.


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۹:۳۰:۴۶

9 Aug 2023