۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۵۴۷۴۶
رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری:

تصادف خونین در لردگان ۳ فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف مرگبار در محورهای مواصلاتی شهرستان لردگان منجر به فوت سه نفر و مصدومیت یک تن شد.
تصادف خونین در لردگان ۳ فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
محمود شمسی پور دهکردی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: وقوع تصادف در محورهای مواصلاتی شهرستان لردگان منجر به فوت سه نفر و مصدومیت یک تن شد.

وی افزود: حدود ساعت 20 شب گذشته؛ تصادف خودرو ون با پژو در محور گوشکی به سمت مالخلیفه حوالی سه راهی شیرمردی به دیسپچ اورژانس استان گزارش شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از حضور  کارشناسان عملیاتی اورژانس استان در صحنه حادثه محل ارزيابی شد و با توجه به شدت جراحات سه نفر در دم جان باخته و تلاش برای احیا موفقیت آمیز نبود.

شمسی‌پور عنوان کرد: یک مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات درمانی  مناسب جهت انجام درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان شهدای لردگان انتقال یافت.

وی خاطرنشان کرد: با عمل به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی الگوی رفتاری مناسبی برای فرزندانمان باشیم که این خود از مهم‌ترین شاخصه‌‌های توسعه‌یافتگی و نشانه فرهنگ بالای ملی است.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۴۴:۵۰

4 Aug 2023