۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۵۴۶۸۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن:

مکتب رو به رشد سیدالشهدا به‌زودی در جهان فراگیر می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بروجن گفت: اعتقاد بر اباعبدالله الحسین (ع) باعث شده گروه‌های مختلف دینی و مذهبی نیز با قیام خونین عاشورا و مکتب سرخ تشییع آشنا شوند، امروز این مکتب رو به رشد است و به زودی در سراسر جهان فراگیر خواهد بود.
مکتب رو به رشد سیدالشهدا به‌زودی در جهان فراگیر می‌شود
اسماعیل عظیمی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: مکتب امام حسین (ع) نه‌تنها در بین شعیان یک مؤلفه وحدت‌بخش است بلکه امروز آثار بسیار پُر خیر و برکت آن را در ایجاد وفاق در بین اقوام و فرق مختلف حتی اهل تسنن، مسیحیان و بعضا یهودیان هم دیده می‌شود.

وی افزود: آنچه در بحث قیام عاشورا و مکتب سیدالشهدا (ع) اتفاق افتاده است و اهداف آن سال‌ها است که گوش به گوش به دست انسان امروز رسیده، همین امر باعث شده همه احزاب و فرق‌ها اتحاد خود را هول محور امام حسین (ع) پیدا کنند و شکل دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن ادامه داد: آنچه امروز دنیای غرب را ناراحت کرده و دشمنان مسلمانان را برآن داشته تا به دشمنی با شیعیان برخیزند همین مکتب آزادی‌خواه سیدالشهدا است، آن‌ها می‌خواهند یک بال تشییع که همان بحث خونین قیام عاشورا است را از بین ببرند تا از این طریق بتوانند وحدت‌ و امید را از بین مسلمانان به‌ویژه شیعیان نابود کنند.

عظیمی عنوان کرد: در پیاده‌روی اربعین که یک حرکت بزرگ در طول تاریخ و در عرصه جهانی به‌شمار می‌رود تنها شیعیان نیستند که مشارکت دارند، بلکه گروه‌های مختلف از ادیان متفاوت که آزادی را در راه امام حسین (ع) یافته‌اند نیز مشارکت دارند، ازجمله این گروه‌ها اهل تسنن، مسیحیان و... هستند که در این حرکت عظیم شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد بر اباعبدالله الحسین (ع) باعث شده گروه‌های مختلف دینی و مذهبی نیز با قیام خونین عاشورا و مکتب سرخ تشییع آشنا شوند، امروز این مکتب رو به رشد است و به زودی در سراسر جهان فراگیر خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اضافه کرد: نام و راه حضرت حسین بن علی (ع) همواره در طول تاریخ و سال‌های سال چراغ راه آزدی‌خواهان بوده که حتی در سیاه‌ترین روزگاران در زیر سخت‌ترین شرایط در پناه آن تلاش کردند تا امید به آزادی واقعی خاموش نشود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۹:۳۶:۰۴

29 Jul 2023